Godmorgon tisdag!! 😃

Sista dagen jag är hemma och är sjukskriven idag 😃👏

Ser jag tillbaka nu på denna tid så behövde verkligen kroppen den!! Jag känner mig lite som en ny människa 🙏😊

Känner mig glad, sprallig om dagarna  och så har lite känslan som när man var liten och skulle till skolan -   första dagen efter sommarlovet 😃

Jag mår BRA! Bättre än på såååå länge! 😃

Det känns inte som ett kaos i huvudet, jag är inte stressad hela tiden längre, har inte massa vätska i hela kroppen, kroppen känns nu liksom mentalt starkare än på länge, jag känner mig lugn och inte som en levande vulkan - som när som helst exploderar... 😂🙈 

Ja, livet med IVF är allt annat än enkelt 😕 & så mycket som faktiskt påverkas i kroppen av alla mediciner... Man rår inte för att man är som man är men det är så svårt att tänka sig för å skärpa till sig då också... 😕😕

Men nu så!! Tillbaka på banan & vi båda är sååå starka 😃👏
Vi gör det verkligen tillsammans❤️


Jag kollar just nu på "Vårt stora samiska bröllop" å konstaterar att jag skulle vilja släpa med mig älskling upp, högt som fan upp i Sverige för att se naturen 😃 Det ser vackert ut där uppe i Kiruna & trots att jag kanske skulle frysa som en idiot vore det häftigt 😃

Jag älskar att uppleva saker med Min andra halva!! Minnen är
något av det finaste man kan få
ihop 😃😃 tänk vad mycket fint vi kan prata om när vi blir gamla!! 

Jag ser oss sitta och säga "älskling! Kommer du ihåg allt fint vi upplevt?? Som när vi var till USA..."... å sen får berätta för våra barn- & barnbarn att livet inte är så jäkla enkelt jämt, att man går igenom kriser men att man klarar ALLT om man håller ihop & bestämmer sig för att klara det tillsammans 😃🙏❤️

Igår, en helt vanlig måndagkväll,
Var jag & älskling busiga och åkte för att köpa mat! 😃 Bäddade sen ned oss med täcke & kudde, i soffan och kikade på en film 😃 Så mysigt!!! 😍❤️

Idag ska jag ha kvalitetstid med Min lilla mormor 😃 Hon önskade en tur för att få köpa gardiner... Så jag får helt enkelt skjutsa tanten så hon får köpa dom där 😃😃

Nu: Dusch & lite tillpiffning 😃

Ha en fin tisdag!!! 😃✨


(Bjuder på en bild, som togs för några veckor sedan, på mig & mormor) 😃 (null)

Kommentera

Publiceras ej