Halloj!! 


Det är Måndag förmiddag & jag är ledig idag... 🙂 Är riktigt trött idag & svullen om lilla magen... Men det hör till & det gör mig inget 🙂

Imorgon är det jobb som vanligt och jag konstaterar att kroppen behövde vilan i helgen som
var... 🙂 Den börjar återhämta sig och gå tillbaka till så som den ska vara nu 🙂👌

Igår kväll skrev jag ett jättelångt inlägg här... Ett inlägg om tankar och känslor kring morfar... Ledsamhet osv. 😕

När jag skulle lägga upp det raderades precis allt & jag orkade inte skriva om allt... 
Så här i efterhand kanske det var meningen på något vis?? 🤔🙂

Jag behövde få skriva av mig allt, få ut det, men kanske bara för mig själv egentligen 🙂

För er som följt min blogg och/eller känner mig vet ni att jag är en riktigt tänkande person... Att jag är känslig och vissa dagar bara behöver få rensa huvudet på tankar, för att nästa dag vara åter på banan... 🙂 Så är det nu... Jag är liksom tillbaka till det lugna igen... 🙂

På det sättet saknar jag att träna! 😕 Jag hade inte sådana tydliga toppar & dalar, utan gjorde mig av med den dåliga energin eller för mycket i huvudet, genom att dra på bra musik i lurarna och kötta på gymmet... Jag saknar Bodypump, Yoga och balans i kroppens hormoner... 🙂🙏
Jag saknar en stark och uthållig kropp, med mycket energi och muskelstyrka... Känner mig svag som ett löv nu mer å all energi försvinner snabbt när jag gör något 😝 Behöver fylla på med ätbart rätt ofta, så fort jag gör något nu...


Men som det är nu får jag göra lite avslappningsyoga hemma och avslappningsövningar, för att varva ned bara 😃 å promenera 🙂 Men sen ni!! När kroppen & livet tillåter, då ska jag skriva in mig på gymmet
Igen och gå på mina bodypump-pass!! 😃💪 


Ja ja...
Just nu sitter jag på Waynes i Falun. Dricker en latte, ur Rosa Mugg 😃  De har just nu en kampanj där de skänker 2 kronor, per såld rosa mugg, till Cancerfondens Rosa-bandet kampanj 😃 Sånna initiativ från företag tycker jag verkligen om!! 😃😃 För det är något som kan hjälpa till att göra en skillnad 😃

Nej nu ska jag fortsätta sippa på denna latte, bara vara en stund... Ledig dag nu mer innebär besök hos mormor & morfar för att hjälpa dom... 🙂 Klippning av morfar står på schemat idag 🙂

Ha en härlig måndag! Det tänker jag ha!! 😃 Det är trots allt starten av en vecka som kan påverka resten av veckan med 😃✨

Kommentera

Publiceras ej