Hej lördag!!


En lugn Johanna här 😃

Vi började dagen med en mysig frukost, åkte sen till blomsteraffären och handlade en blomma och ett ljus från Majas Cottage till svärmor som fyller år idag 😃

Åkte hem till henne å svärfar för att födelsedagsfika 😃 Var så trevligt! 😃 bjuder på en fika-bild därifrån 😃

Efter fikat styrde vi hemåt och åt lunch & nu vilar vi framför tvn 😃

Har införskaffat en fin och ordentlig overall åt Lillan till vintern också... En Didriksons i färgen Dusty Pink. Så jäkla tjusig!!! 😃👌 Bonusmamman gillar den som fasen 😉
Matchande mössa till den också 😃👌

På eftermiddagen ska vi till min moster för att fika lite och umgås. 😃 Min moster har typ alltid varit som min extra-mamma och vi umgicks jämt förut... Har liksom tappat bort varandra lite i livets-ekorrhjul de senaste åren å det tycker jag inte alls om... Så nu ändrar vi på det å hörs av betydligt oftare å ses oftare än 1 gång var 4e månad 😃

Just nu är jag lite sugen på att göra om lite här hemma... Är tapetseringssugen, vill byta lite inredning å boa in oss mer inför
Hösten... Går säkert över, kanske bara är idag de känns så 😂 Men lite bättre förvaring skulle behövas... Gillar inte när det blir mer å mer grejer från habiliteringen här hemma & lillans rum blir att se ut som
Ett förråd... 😕 Tänk om vi kunde hitta några smarta byråer istället 😃 Ska hålla ögonen öppna på den delen 😃

Ikväll blir det tända ljus, tacos och kanske en film med min andra hälft 😃❤️

Ha en mysig lördag  gott folk!! 😃

1 kommentarer

Hanna Karlsson

11 Sep 2017 08:25

Vilken snygg overall!

Svar: Visst är den ljuvlig i färgen 😃😃
frunord.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej