Hej lördag!!


Här sitter jag å tuggar torkade äppelringar med kanel på 😃 sippar på en Cola Zero å förväller trattkantareller å taggsvamp 😃 

Känner mig husmoderlig 😃😎☝️

Jobbhelg är det EGENTLIGEN Men min kropp har reagerat på ett sätt nu som innebär att jag måste va hemma och vila & för en gång skull lyssna på den... 
Går inte in på detaljer så, men det kommer vara värt i slutändan att jag lyssnade å tog det lugnt 😃

Vi tog en eftermiddagspromenad i skogen med vovven 😃 Han var överlycklig som fick springa lös & jag var överlycklig som hittade MASSOR med trattkantareller å taggsvamp😃😃👌

Har en sån där riktig mysdag med Min Man idag ❤️ Äntligen!!❤️
Jag är vid gott mod & hela veckans bergochdalbaniga-humör är nu mer stabilt igen... 😕🙂
Åter igen; Livet med hormoner... 😕🙁 

Jag är glad och tacksam över att jag å älskling har en sådan trygg och stabil grund, som vi står på, som gör att vi klarar det
Här...🙏✨
 Har varit med om värre saker tillsammans & detta känns bara liksom som att "ja vi tjafsar lite ibland över skitsaker för att jag surar, jag är lite extra grinig och sen är allt bra & värt det" liksom 😃

Jag VET innerst inne att det inte är så jävla enkelt att som man stå där bredvid, inte kunna göra något, bara stå ut han med & vänta... 
å jag VET att jag inte är enkel att vara med vissa dagar... MEN det kommer vara värt Allt i hela världen & jag vet liksom att vi klarar det tillsammans❤️ 
Han lämnar mig inte i det & Han finns här❤️

Jag är så glad & tacksam över min Man! För att han är Min & för att han finns 🙏❤️
Å jag är så där förälskad å kär i honom så det pirrar i magen, trots att det snart varit vi i 3 år. 😃

Det finns nog ingen som kan reta gallfeber på mig som han kan, ingen jag kan slappna av med så mycket å bara vara mig själv med, ingen jag visar så mycket känslor för- oavsett humör & ingen jag någonsin haft sånna här känslor för som jag har för just Honom!! ❤️
Å vet ni? Skulle jag få välja om en Man att leva mitt liv med så skulle jag välja honom igen! Å igen... å igen! ❤️
För jag kan bannemej inte tänka mig att dela mitt liv med någon annan än just min snickare! ❤️

Ikväll vårdar vi vårt förhållande lite extra... Tar en lördagsdejt i form av middag på olearys 😃 ska bli så mysigt!! 😃

Ha en mysig lördagkväll!!! 

Kommentera

Publiceras ej