Hej måndag!! 


Står just nu och lagar lite mat... 

Pasta med lövbiffsås är kvällens middag 👌😃 gott sa räven!! 

Idag har jag varit på hemligt uppdrag & jag har i och med det slagit personligt rekord i en viss sak också... Ser sååå fram emot när jag får berätta för er!!😃😃✨ Men än så länge håller jag det här hemma bara 😃

Är risig och hängig nu & ser fram emot en kväll på sofflocket tillsammans med min älskade älskling ❤️  Min fina Andy-Pandy! ❤️ Han är verkligen så jävla bra & jag är så oerhört tacksam för att han är min Make 🙏❤️ 

Apropå ingenting... är jag den enda som börjat filura på julklappar redan!!? Vill inte ha allt på en gång, någon julstress eller panik över klappar... Sprang på en perfekt bitleksak åt Lillan här om dagen å tänkte då "nej, hon får vänta och får den i julklapp istället för direkt!!" 😃 Fint skit minsann 😃👌

Nä jag nöjer mig så här idag...

Ha en fin kväll!! 😃😃🌷

Kommentera

Publiceras ej