Hej!! 


Det är ÄNTLIGEN    F R E D A G! 
Fy fan vad skönt - rent ut sagt!!😳😱 

Denna vecka har känts så stressig och intensiv på många sätt... har varit "en barnfri" vecka då Lillan varit hos sin mamma, fast den har inte känts så ändå liksom... 🙂

Förra helgen jobbade jag som vanligt, sen har grej på grej avlöst varandra hela veckan... 😳😕 
Besök i Falun hos sjukgymnasten med Lillan, Gastroskopi med mig själv samma dag, dagismöte med nya specialpedagogen och nya dagischefen, jobb, jobb å jobb... stämplat in 6,15 ungefär varje dag... för att jobba ikapp flexen. 
Stress å stress... 😱

Å så en ständig oro för att magen inte vill sammarbeta och att jag ätit minimalt. 😕

IDAG funkar min nya medicin för magen rätt så bra och jag har fått i mig bra! 😃🙏 
Dock har magen dragit ihop sig och jag är inte van så efter lunchen dumpade jag å hade ont i magen 😕😜

Avslutade jobbveckan med en riktigt jävlig dag! Var gråtfärdig och helt slut när jag kom hem... Har en inre stress å oro, svårt att varva ned liksom å det kryper i kroppen... Hatar när det är så!!! 😕

MEN imorgon är det lördag, ledig helg med min underbara familj  och jag tänker börja dagen med att baka färskt bröd till frukosten... Det gör ju vem som helst lite gladare över helgfrukosten 😃😃

Kroppen känns sååå stressad så i helgen blir det endast vila, småturer, andas, ska fanimej yoga när älskling äter söndagsmiddag hos mina svärföräldrar & ladda om å ta igen mig 😃 

Det bästa denna veckan var helt klart biodejten med min man i måndags! 😃🙏❤️

Nu ska jag sippa på ett glas vitt - med iskall melon i, äta Kycklingtallrik och försöka komma ned i varv 😃🙏

Hoppas er vecka varit bra & att ni får en mysig helg!! 😃

Kommentera

Publiceras ej