Hej gott folk!! 


Det är söndag & ännu mer av den intensiva "att-göra-listan" är avcheckad 😃


I fredags hämtade jag en pigg å glad liten älskling 😃🙏💕

Så härligt!!! 🙏💕


(null)



Det blev även handling inför veckan som vankas å sen den sedvanliga fredags-pizzan (krabbsallad för min del) med Sofie & Fredde å kidsen 😃 


Igår, lördag åkte jag till Västerås och röntgade mitt knä... Om en vecka får jag svar å det känns faktiskt spännande att få höra vad som är trasigt där inne 🙂 

Å hoppas det är lätt att laga med operation 😃


Efter röntgen sladdade jag in på Erikslund för att panik-shoppa en kalasklänning till Lillis & kläder i födelsedagspresent åt Signe som fyller år imorgon 😃

Det jag hade beställt från H&Ms hemsida hade nämligen inte dykt upp i tid 😕😩


Åkte Hem & blev serverad lunch av maken😃❤️ och sen åkte vi till verkstaden med Sofie & Fredde å alla barnen😃 Vi fikade och grabbarna bytte däck på våra bilar... Jag var dock med å skurade fälgar😃👏💪 Det sitter inte fast hos denna kvinna minsann!!! 😃


Efter en eftermiddag på deras verkstad åkte vi hem till oss för att natta Lillis & sen grillade vi andra 😃 årets första grillning så nu tänker jag säga att det är vår!!!!😃👏


Det var en sån himla trevlig eftermiddag och en sån där kalasbra kväll som man lever länge på!! 😃 Energigivande och mysig liksom😃💕




Idag söndag började jag dagen med vägföreningsmöte och kaffe hos grannarna... 

Efter det handlade jag lite fika & så dukade jag för Lillans kalas som skulle gå av stapeln idag på eftermiddagen... 😃


Sen kom Lillans farmor & farfar, Faster Pernilla, Linus och barnen på kalas 😃

Lillis fick såååå mycket fina kläder å saker!!! 

Å så fick hon paket av Faster Angelica med familj också 😃 Så Jättefina kläder helt i vår smak!!!😃🙏💕 

Tusen tack!! 😃🙏💕


(null)


(null)



Nu ikväll har jag snott ihop en liten ris-& köttfärsgratäng åt mina älsklingar tills imorgon kväll, så de bara får värma på lite mat till kvällen å inte behöver laga något 😃💕 


Sen ska jag ligga parkerad på soffan och få mat serverad på tisdag minsann... 😃 Misstänker att jag kommer vara stel som en pinne, ha ont å inte vara allt för stöddig minsann😳😝


Ikväll gjorde svärmor mat och älskling var dit och åt. 😃 Jag fick matdosa medskickad hem😃🙏💕 Har hunnit duscha i Descutan & har hunnit packa allt för dagis imorgon och allt åt mig... 😃


Å imorgon då??

Dagen D!!! 😳😳😃


Jag är jävligt nervös!!! 😳😳😳

Är orolig i kroppen, fick tjejveckan lagom tills idag (det spär ju på det ännu mer känslomässigt), är svullen som en flodhäst med 2 kilo extra vätska i kroppen å är lättretlig nu på kvällningen... 😕


Andas in - Andas ut... 😳😳😳


Snart får jag sova, snart får jag börja måndagen å ladda, åka till Stockholm, skrivas in,   Kirurgen kommer snart rita på mina bröst å sen sövs jag...  😳🤪


Kommer vakna upp med nya fina bröst, känna igen mig själv igen och allt kommer att gå bra 😃🙏  

Jag gör ju detta för MIN skull!! Snart är jag ju i mål där!!! 😃 å jag är fanimej så värd det!!! 😃💪


Nu ska jag ta Söndags-bilagan till Aftonbladet och parkera mig på spikmattan. Lägga ifrån mig telefonen å varva ned... 🙏


Jag uppdaterar här sen när jag är någorlunda med i huvudet igen... 


Önska mig lycka till!!! 😃


Ciao! 

(null)

Kommentera

Publiceras ej