Hej Måndag!! 😃🎀


Har verkligen haft en tok-rolig helg med Min älskling & fina vänner i Sälen! 😃


Har poppat bra musik, sjungit allsång, ätit gott, druckit gott, sett på skoter- & crosshow och hängt på afterski. 😃

(null)

(null)



Har hela helgen känt en eufori och tacksamhet för livet... 🙏 För att jag mår bra psykiskt, har allt & känner mig hemma där jag är... 🙏


I helgen nåddes jag av de hemska nyheterna angående Avicii... Helt sjukt!! 😕 Förstår att det berör så oerhört för så många! 

Mig själv inräknat... 😕


Dels för att han var i min ålder, dels för att han slet som ett djur för att på något sätt göra andra tillfreds... Men någonstans glömde han sig själv 😕 


Tänk att "ha allt" men hela tiden ha känslan att man inte har något... Aldrig känna det där att man hör hemma någonstans, aldrig slappna av och andas ut. 😕 Fy fan!! 


Jag kan relatera till känslan av att "inte höra hemma någonstans"... Den hade jag hela tiden innan jag träffade min make...


Jag hade Någon form av identitetskris liksom... Ni vet Vem är jag? Vad vill jag med livet? Vad är meningen med just mitt liv? Varför känns det som att hur mycket jag än flyttar så slappnar jag aldrig av å landar?

  Det är verkligen ingen känsla jag vill ha mer & jag är sååååå glad att den inte existerar hos mig mer... 😃🙏


Nej idag - och alla andra dagar, tänker jag vara tacksam för att jag faktiskt har allt (& lite till). 😃


Jag har en fast anställning på ett jobb jag trivs ganska bra med... Kollegor jag trivs väldigt bra med... Vänner som betyder massor & som ger mig energi... 

Ett hus vid vattnet, med en daglig vy över sjön och lugnet... Det ger nämligen en stressad själ som mig lugn med vattnet så nära inpå! 😃🙏  

Jag har världens finaste släkt! Jag känner en samhörighet & tillhör "Team Nord" som min svärmor säger 😃  

Jag har syskon som bryr sig, svägerskor med familjer, fantastiska svärföräldrar, min mormor, mamma & bonuspappa... 


Jag har en alldeles egen familj❤️

En bonusdotter som jag älskar som att hon vore min egen... ❤️

å jag har Min Man som är mitt livs kärlek, min allra allra bäste vän & är den som jag älskar nå så innerligt mycket! 🙏


(null)




Jag ÄR tacksam!! Så in i helvete! 🙏💕


Pengar är inte allt... 

  • Det är en stor del av livet & man kan göra mycket kul med dom MEN inget i världen är lika mycket värt som kärlek, trygghet, gemenskap & att faktiskt hitta hem... 🙏❤️

Nu ska jag göra mig iordning för idag ska jag å älskling åka till Uppsala å universitetssjukhuset igen 😃🙏

Ha en fin måndag gott folk!! Å glöm inte att stanna upp & tänk till på vad ni faktiskt HAR här i livet 😃💕

Kommentera

Publiceras ej