Hej söndag!! 😃🎀


Dag 6 efter min operation nu & jag börjar kunna röra mig 😃


Min stackars lilla rygg börjar tycka det är trist att jag alltid måste sova på den å inte kan ligga på mage eller sidan just nu 😂 ledbruten som bara den! MEN det är de värt😃👏💪


Hur mår Brösten då?? 😃


Jo! Det högra känns nu mer bara lite som att jag har träningsvärk i bröstmuskeln just där... lite stel i armen å det knakar i bröstet när jag rör mig... Men knappt nå öm i övrigt 😃 har full känsel i hela bröstet å bröstvårtan är mer känslig än förut... 🙂


Det vänstra däremot är svullet, gör ont ut i armen å är bortdomnat 😕 Får brännande känslor & riktigt jävla ont emellanåt☹️ Har läst lite på olika forum och så här kan det bli när nerver skurits av under operationen... Måtte känseln komma tillbaka!! 😳 är livrädd för att det inte ska göra det... 😕😳

Många skriver att de har fortsatta problem sen med brännande å blixtrande smärta som kommer vid vissa rörelser, flera månader efter... 😕


Ska språka med min kirurg om det där vid mitt återbesök... 🙂


Tänk er känslan av en hand som somnat å domnat bort... Just den känslan har jag hela tiden i bröstet😕


Men i övrigt är jag väldigt, väldigt nöjd!!! Å dom är så fina😃👌🎀


Magen börjar äntligen platta till sig också!!! Så snart kanske vågen visar rätt & vätskan försvinner!! Vore galet skönt att slippa put-magen å extra kilon nu!!! 😃🙏


I fredags struntade jag i att ta nå Oxykodon och körde endast på Alvedon på dagen.

Körde bil första gången efter operationen å var förbi jobbet med intyg å lite sånt... 

En riktigt dum jävla idé!!! 

Jag hade såååååå ont på eftermiddagen å var verkligen helt slut sen! 😕  


Igår lördag, åkte Lillis till ska mamma... Hon var kvar en extra natt för att vi inte riktigt ville släppa henne, då vi åker till Sälen kommande helg &  då bytt vår barnhelg... 💕


Sen var vi på "hus & hem-mässa"... Var inte mycket att hurra för tyckte jag 😕  


Drack lite kaffe hos mina svärföräldrar & sen på kvällen körde vi grillning hos Fie & Fredde 😃😃 Sååå gott med marinerad- & grillad lövbiff😃


Tidig sänggång blev det å det behövdes 😃😃


Jag vaknade vid 5,30 av värk imorse. Kravlade upp ur sängen och lunkade ned för att ta Alvedon & sen kröp jag ned igen. Sov till typ 8, när jag vaknade av att Älskling var vaken 😃❤️


Har haft en riktigt Mysmorgon i soffan, framför Nyhetsmorgon, sippat massor av kaffe och ätit frögröt med kvarg & bär 😃👌 Jag tröttnar aldrig!!!👏😃

(null)





Får se vad vi hittar på idag. 


Tvätta håret står iallafall på schemat, så älskling ska få hjälpa mig 😃 Min klippa!!😃🙏❤️ Vilket jäkla bra jobb han gjort här hemma i veckan måste jag säga!! 😃🙏❤️❤️


Ikväll blir det även söndagsmiddag hos mina svärföräldrar 😃🙏 mysigt å gott med svärmors mat!😃👌💕



Ha en fin söndag!! 😃🌷🎀




Kommentera

Publiceras ej