Tjolahopp!! 🌸


Först måste jag börja detta inlägg med att hylla mina fantastiskt fina svägerskor!! 💕Tusen tack båda två för era sms igår efter att ni läst inlägget här! Ni är verkligen guld & jag är verkligen såååå glad över att jag har Er!! 💕



Nu ska vi språka vidare om gårdagens besök hos doktorn... 🙂


Det gick inte riktigt bra 😳


Jag har en komplikation i form av kapselkontraktur i höger bröst. Det är hårt, lite kantigt och värker emellanåt... Så detta måste åtgärdas... 

Hur man gör det då? 


Jo!! En NY operation!!! 😕😝


Jag påpekade även för herr doktor att jag har rippling på mina implantat (de blir som vågor på sidorna av dom som kan synas å kännas genom huden) samt att jag fortfarande har hud kvar som hänger... det lovade han från första början att jag inte skulle ha... 🧐


Iallafall så sa han så här: 


För att lösa samtliga ovanstående problem vill han söva mig, öppna upp igen, ta ut de gamla implantaten, skära sönder kapseln runt det bröstet som inte är som de ska samt lägga in nya implantat av En storlek större. 


"Jag vill INTE ha för stora bröst som lyser bimbo- fejktuttar!" Halvvrålade jag... 


Han lovade dyrt & heligt att jag inte kommer se en större skillnad med större implantat, mer än att de spänstar upp huden som är hängig å att ripplingen försvinner. 

TUR att jag har försäkring & att det anses vara en komplikation! 

För detta ovanstående kalas går i så fall på 10 000 istället för 40 000. 

Måste betala de nya implantaten samt övernattning och sövning... Då landar det på 10 000 i så fall... 🧐


Har inte bestämt mig helt än hur jag ska göra Med byte av implantat... MEN kapseln måste bort i vilket fall... så sövning å ny operation blir det iallafall... 


Ny operationstid är preliminärbokad till den 4/12. 


Efter besöket där igår mötte jag upp Min ena storebror, som var och jobbade i stockholm😃

Lunch och prat en stund satt verkligen fint 😃🌸


Åkte sen hem igen å struntade i shopping... behövde vila knät och tänkte att jag faktiskt egentligen inte BEHÖVER shoppa något, så jag struntade i det 👏😃


Påvägen hem fick jag ett samtal som gjorde min dag!!! Storgrät i bilen av lycka å har ett lyckopirr i magen just nu 😃😍


Ska sippa mer kaffe nu sen händer det lite småsaker under dagen... Om det kan ni läsa imorgon. 😃🌸


(null)


Kommentera

Publiceras ej