Godmorgon Fredag!! 🌸


Här ligger jag med knät i högläge & äter frukost och sippar på morgonens första glas med kaffe 😃

Av någon anledning känns det godare att dricka kaffe ur stort glas! Nån mer än jag som gör det?? 😃



Jahapp! Snart är det äntligen helg & jag får tid med Min Älskling! ❤️

Känner mig så ensam nu om dagarna!! 😕

Tror det är för att vi nyss haft semester, umgåtts massor här hemma och sen började Älsk jobba & jag blev den som stapplar runt här hemma själv... 😕

Tjejveckan på det ställer också till det i känslorna av att vara ensammast i världen 😜🤦🏼‍♀️ igår hade jag en "jag har inga vänner, jag är värdelös och ingen tycker om mig-"dag.  PMS... jävla PMS! 

Idag är det bättre å jag vet att ovanstående inte stämmer 😂😝


Det känns skönt att ha vovve när man är hemma så här!! Är iallafall nån som knatar runt lite å rör sig, nån jag kan prata lite med å så vidare 😃 Våran nallebjörn 😃💕


I helgen är det årets Pokerrunn här 😃 Muskelbåtar som tävlar 😃👏 kul!! 😃

Hoppas det blir uppehåll å inte blåser som fan bara... 

Det vankas iallafall umgänge med fantastiska vänner & kul att se stora båtar, mycket folk osv. 😃  

Sen när denna helg är över tror jag att jag kommer säga att hösten är här... Detta är lite "finalen på sommaren". 



Nu när semestern är slut är vecko-rutinerna kring mat å sånt tillbaka å det känns bannemej skönt!! 

Några semesterkilon har fastnat å våra matvanor har absolut inte varit sig lika 😅 Men det är helt okej!!  Bara man hittar tillbaka i rätt hjul igen😀 Då mår kroppen som bäst & min PCOS håller sig lugnare 😀




Det känns ändå okej med hösten på intågande, tycker jag... 😀 Trist att båtsäsongen snart är över😕 men mysigt med fönsterlampor, tända ljus, boa lite här hemma, stickade tröjor och krispig luft 😃

Å nu blir det nog skottvarning på mig MEN jag börjar längta tills jul 😜

Älskar julen!!! 


MEN först ska jag till Stockholm på slutbesiktning av brösten nu i augusti, i september ska vi på 30-års maskerad & så ska vi på bröllopsfest. 

Oktober har inga planer... November innebär jul på Liseberg med bästa vännerna å alla barnen, älskling ska fylla 30 och så ska vi nog hinna med lite Uppsala nånstans här å 😃


 Nä nu ska jag se på Nyhetsmorgon. 😃


Ha en fin fredag folks😃🌸


(null)


Kommentera

Publiceras ej