Hej gott folk!! 


Idag är det Alla 💕- dag 😃


Har gått i ett på jobbet (känns mer som regel än undantag just nu)... å sen när jag kom hem drog jag ingång med VM i "att göra" 😃


Lillan hade inte sovit nå på dagis idag & var trött, hon behövde duscha också innan läggning... så det blev lite pyssel där 😃 Hann även städa, så det är klart å😃👌

Gillar effektivt arbete! 😃


Älskling kom hem med en bukett blommor åt mig idag också 😃😘  

(null)


Fy sjutton vad glad jag blev!!! 😍🙏  Det är världsklass på min Make & jag tycker  det är så manligt och gentleman-aktigt att överraska så där på en speciell dag liksom!! 😃🙏😍 

Han är inte typen som kommer hem med blommor var å varannan vecka precis... (Hade inte velat ha det så faktiskt!) 

Så när jag får en bukett blir jag barnsligt glad å det känns sååå speciellt  & jag uppskattar det galet mycket 😃😘 Känner mig viktig på nåt sätt😍


Jag gav honom två paket också... 

(null)


Det största innehöll en tröja. Har spanat in denna tröja länge!! Tycker den är classy å snygg! Så nu slog jag till 😃

(null)



Å så fick han en "humör-skål" som såg ut så här 😃 fylld med godis var den å😃 tyckte den var så söt 😃😃 (null)

Lillan fick självklart paket hon med!! En mjuk nalle-vovve att sova med 😃💕


Till kvällen fick vi besök av Fie, Fredde å barnen. Köpte färdig mat å umgicks en stund 😃


Så imorgon planerar jag att vi ska äta vår egentliga "Alla 💕 -dag middag"😃  mysigt så där på en helt vanlig torsdag 😃😃


Nu är jag ledig tills lördag klockan 13,15! 😃👌 Naglarna är målade å jag njuuuuuter av ledighet!! 😃🙏



Nu blir det en tidig kväll!! Imorgon blir det massor av häng å kvalitetstid med Min lilla mormor & Mina små kusiner 😃


God natt 😃

Kommentera

Publiceras ej