Hej Tisdag!! 


Vanligtvis har jag ett immunförsvar av stål... Blir Max lite små snuvig å hängig, men inte annat än att det inte går att lösa med Alvedon kombinerat med Ipren... 😃


Igår (från ingenstans) började jag känna mig riktigt hängig på morgonen... Tog en liten temp-rackare som visade 38,2!! 

Rosslig hosta å mulade i mig alvedon hela dagen typ... 

ja, jag jobbade!! 


Dötrött på kvällen å ville bara sova!! Somnade 22 med täcke, filt å uppkrupen i älsklings famn... lika frusen ändå 😕


Vaknade imorse, petade iväg mini till dagis å mig själv till jobbet... Å mådde bara allt sämre under dagen 😕  

Till å med min ena chef påpekade att jag såg blek å risig ut å att hon tyckte jag skulle hem å bädda ned mig... 🤧🤕  


Sagt å gjort!! 


Just nu har jag ont i precis heeela kroppen! Till å med tänderna värker det i! 😕😫🤕

Frusen så fort jag är uppe, sprängande huvudvärk, lite rosslig hosta så fort jag gör något å så över 39 graders feber. 😕 Är så där trött-slut i kroppen så jag känner mig svag å har en svidande känsla i ögonen...  


Jag ger upp!! Erkänner mig besegrad av förkylning å feber - jag med!!  😕


Går ju influensa å magsjuka på mitt jobb nu... Fy sjutton 😕


Just nu ligger jag i soffan, under ett täcke, tätt intill min kärlek å sneglar på hockey... Leksand - AIK. 


Fan JAG är väl aldrig sjuk!!! Bortsett från magsjukan i julas brukar jag alltid klara mig ju!! 😕😫 Men nä då... 


Imorgon ska jag lämna mini sen enbart hem å bädda ned mig å ligga jäkligt plant precis hela dagen!! Här ska kureras å bli frisk!!! 😕🤕

Ska hinka i mig varmt citron- & ingefärsvatten med en gnutta kanel i det. Perfekt mot baciller å hosta!! 😃


Har minsann som mål att jobba min fredagkväll å jobbhelg!! 🙂


Ha en Fin kväll gott folk!! 



(null)


Kommentera

Publiceras ej