Dagen idag... 


Bilderna säger allt!! 😕😝

(null)

(null)



Å denna gång är det extremt!! 

Trött, mycket jobb å lite hängighet spär på allt... ingen kontroll nu igen på när vi ska till Uppsala och om det blir ytterligare en knäoperation snart i Örebro... Jag klarar inte sånt där! Då blir det tilt i huvudet!!! 🙄

Ja - jag har ett stort kontrollbehov å hatar när andra har mer kontroll än jag själv har... 😕


Imorgon är en ny dag & den kan bara bli bättre 😃


Funderar just nu på: 

*Om jag ska äta? 

*Gråta? 

*Bädda ned mig?

*Knapra Ipren mot min huvudvärk?

*Sluta må illa?

*Kura upp mig mot älskling å försöka bara vara tyst å gosig? *Om jag verkligen är som jag känner mig  - ensammast i världen & inte har några vänner eller någon som tycker om mig alls..? 



Har dessutom skramlat på mig 4 kilo vätska sen igår!!!! 4 kilo liksom!!! Galet!!!! 


Hur i helvete kan kroppen å hjärnan flippa ur så förbannat av hormoner!!?? 🧐😳



"Ljuva" JÄVLA pms... ☹️🔫


Är det någon av er läsare som också har så där, eller är jag den enda som blir en gråtig-bitch som typ tror att min man tröttnat å vill skiljas, precis samma tid i månaden varje månad?? 😕

Kommentera

Publiceras ej