Hejsan Onsdag!!❄️🌨 


Ligger nedbäddad i soffan, nyduschad å iförd pyjamas. 😃


Skönt att ligga här å bara kurera MEN hade hellre varit frisk!! 😕


Fryser, har 38,6 i feber idag med å har ont typ överallt 😕 Är lite inne på om det är en skvätt influensa jag har i kroppen minsann!?😕🤕


(null)



Känner mig så svag å matt när jag är uppe... 😕


Ligger iallafall å kikar på Svenska "Perfect match" & läser bloggar... 😃 Ska försöka vila en stund! Är trött som sjutton å immunförsvaret jobbar ju bra om man sover å vilar kroppen😃👌


Åh jag känner en liten lätt panik över att bli frisk inför jobbhelg... 😳😕 Fattas ju redan folk inför helgen å blir nog kaos om jag inte kan komma... Men hälsan framförallt!!! 

Men jag borde ju klara av å hinna att bli friskare tills dess!!? 😃🤧 Siktar mot det å bestämmer att jag tänker bli frisk tills dess!!😃


Åt massa god frukt igår kväll å gör lika idag... Vitamiboostar kroppen å försöker hjälpa den massor!! Vila, vitaminer, iprensa och kärlek (ikväll - när älskling är hemma) är nog ett vinnande koncept mot denna förkylning 😃😃👌

(null)





Saknar min man massor idag! Lite så där extra ni vet!! ☝️😃❤️


Tänk att jag är så förälskad i - och har turen att vara gift med min allra bästa vän! 😘❤️

Han jag verkligen vill vara med!!❤️

 Han som gett mig känslor jag tidigare aldrig någonsin upplevt 😍❤️


(null)


K

Kommentera

Publiceras ej