Hej första januar, år 2018! 😃⭐️

Hoppas er nyårsafton blev bra? 😃

Här bestod den av täcke & kudde i soffan, ost & skink toast och Bingolotto😃

Kändes bortkastat att engagera sig i en ordentlig nyårsmiddag när ingen av oss riktigt ville äta å hade ont i magen än... 😕

Iallafall så vann älskling en ny Bingolott & då vi hade dubbellott så blev det med andra ord 2 stycken 😃😂 Bättre än ingenting minsann!! 😃😋

Jag vann ingenting, som vanligt 😒 MEEEEN jag har ju en förbannad tur i kärlek iallafall 😍👌

Idag har vi pysslat lite här hemma, haft tvätt-VM i flera dagar nu tycker jag... 

Fick ett ryck igår på eftermiddagen å sanerade hela kåken med klorin och Ajax 😂 inga bakterier ska va kvar
Här inte!! Slängde till och med tandborstarna å köpte nya idag 😂😋

Idag har jag letat bilnyckel i typ 40 minuter... så där blir det när jag halvt stressar ihjäl mig å ska hinna allt själv (tror jag). 

Hittade den tillslut, utanför bilen, översnöad å fastfrusen i backen. 
Tilläggas ska att vi endast har EN nyckel till den bilen, ingen extra nyckel 😳 hade en halv hjärtinfarkt där en stund!! 😩

Ja, hittade på den som sagt och har lärt mig att jag MÅSTE SLUTA stressa, kan be om hjälp att bära varor från bilen in i huset och så vidare 😃


Jag pep iväg till mormor en sväng på lite kaffe på eftermiddagen, älskling är i karantän idag också då han inte räknas som smittfri förrän sent ikväll... 😋 Så han har vilat å småpysslat lite om vart annat idag 😃

Var en trevlig kaffestund med min mormor å min fina moster iallafall 😃💕 Pratade, skrattade,
Drack alldeles för mycket kaffe och åt fruktsallad. Fint skit!! 😃👌

Nu har vi nyss sett på nya Beck-filmen och ska strax göra lite kvällsmat... 😃

Sent ikväll kommer vår lilla älskling hem å inte ska hon åka från oss förrän nästa måndag!! 😃💕 är dock livrädd för att släpa hem magsjuka åt henne, som är infektionskänslig å absolut INTE får gå ned i vikt!!! 😳😕 å nästa vecka ska vi till Sälen också... Hujedamig!!! Hur ska detta gå!? 😳😩😩 

Jag resonerar så att jag njuter ett par dagar nu med älsklingarna här hemma, hälsar på svärföräldrarna och vännerna nu i veckan INNAN jag börjar jobba igen.... 

Kanske till å med åker iväg en sväng nu å hotellar, för att träffa släkten långt bort och för att få umgås bara vi 😃💕

När jag sen är tillbaka ska jag bo med munskydd, handskar å förkläde, på mig på jobbet!! 😕 Sen undvika att träffa folk å be till var enda liten Gud att vi inte blir smittade igen... 

Som sagt: Mini får INTE bli smittad för att hon är infektionskänslig å Jag har nog redan ställt till det med mitt bråck i magen, efter allt hulkande en vända... 😕

Jag å älskling dessutom ett sjukt viktigt möte nästa fredag, som vi INTE kan missa!! 😳 Det är väldigt väldigt avgörande och stort å nej! Jag bryter ihop, på riktigt, om vi missar det då pågrund av sjukdom... 

Nä nu tänker vi positivt!! 
Kom igen nu kroppen!!! Jobba upp energin igen och låt mig kunna äta som vanligt igen!! 💪🙂

Ha en fin kväll folks!! 😃⭐️

⭐️Å God Fortsättning  på det nya året!! 💫 (null)

Kommentera

Publiceras ej