Hej Måndag! 😃

Har ganska nyss kommit hem & precis inmundigat dagens mellis. 😃 

NU är jobbhelgen över för denna gång & nästa gång det är dags är det min födelsedag 😃☝️

Har jobbat 4 dagar nu så jag har fanimej torsdagskänsla idag och har ärligt talat knappt ens koll på vilken dag det är 😂😋

Nu ska jag på med myskläder sen pyssla bort julen å boa in oss med "vinter-inredningen" här hemma 😃👌

Känns som att det är lite på tapeten denna vecka minsann... 😃


Imorgon - ledig dag å frisörbesök. 

Onsdag - Jobb, besök hos doktorn med mitt knä för att göra en bedömning inför invaliditetsbedömningen som försäkringsbolaget ska göra.

Torsdag - Jobba, packa, hämta barn. 

Fredag - Viktigt, viktigt, viktigt möte sen Sälen! 😃

Är nervös inför fredag - men det SKA gå bra 🙏❤️


Men nu... NJUTA av att veta att jag är ledig imorgon å bara kura här hemma 😃🙏

Godkväll😃

(null)

Kommentera

Publiceras ej