Hej Måndag!! 


Idag startade min dag 05,10. 

Gjorde mig iordning, petade upp en trött Lillan och paddlade iväg till dagis & jobb... 🙂 Måndagar har jag en hat-kärlek för!! 

De är en nystart, en ny vecka, lite nya möjligheter på nåt sätt... Men oftast mycket på jobbet, långt tills ledighet och man är lite sliten på kvällen... 

torsdagar är nog min favorit-vardag 😃 De känns mysiga, mer avslappnade, inte så stressiga och nära till någon dags ledighet 😃


Jaja... 

Idag har jag skrivit ut lite viktiga papper som jag å älskling precos skickat iväg å hoppas på att få tillbaka snabbt så in i bombens! 🙂


Å så har jag funderat på vårt viktiga möte i fredags... 


Tänker inte gå in på så mycket detaljer, men när man varit med om så mycket som vi varit, så blir man väldigt öppen mot varandra & även mot personal inom sjukvården (när vi är patienter). 🙂 Det måste man liksom vara... 


Iallafall så fick vi, på det viktiga mötet i fredags, frågan vad vi föll för hos varandra... 😃

Och jag sa då att "Andreas är som en nallebjörn! Snäll & så himla mycket trygghet. En sådan trygghet jag aldrig någonsin känt förut." ❤️


Jag förklarade att jag är den som oroar mig mer, har svårt att slappna av och varva ned ibland och då är han alltid den där som får ned mig... 


Han bara är där lugn & trygg, på sitt sätt. Men så jag känner det i hela kroppen & sinnet och jag litar helt enkelt på honom när han säger "men det löser sig ju" om saker som jag kan oroa mig massor för. 


Varje kväll kryper jag upp i hans trygga famn, snosar på honom, känner doften av honom... MIN Man❤️ & bara känner att jag aldrig någonsin vill varken förlora - eller lämna denna underbara människa.❤️


Jag är helt enkelt gränslöst kär i denna fantastiske man & jag kan inte tänka mig ett endaste

andetag utan honom i mitt liv❤️


Älskade, älskade älskling❤️

Kommentera

Publiceras ej