Hej Söndag!!

Jobbhelg, semester idag å min födelsedag 😃 Den ni!!

I en hel vecka har jag nu varit HELT sockerfri!!! Jag äter inte ens ketchup - som jag annars haft till typ allt 😂😋

Hade besök av delar av familjen idag på eftermiddagen å vi saknade Norrköpingsborna! 😃💕

Inte ens då fikade jag... För att suget inte fanns å för att jag börjat må riktigt bra utan sånt där 😃 Vägrar ge kroppen verktyg för att bygga nya cystor - som gör så jävla ont i magen!! Så nu kämpar jag verkligen å är stenhård😃

Min favorit-frukost å mellis just nu är vaniljkvarg...

Frukosten består av frögröt med kokos, kanel å vaniljkvarg

Å melliset är vaniljkvarg med kokos och nötter eller mandel.

Grymt!! 😃💪

Jag har provat ett par dagar utan bröd också... helt plötsligt har jag inte så ont i magen eller är så svullen om den...

så åt jag nybakad scones imorse å då blev magen så där igen... 😕🙂 Om 2 veckor ska jag träffa en Kostrådgivare och det känns för en gång skull som att mat å sånt kanske trillar på plats snart😃💪

Jag har verkligen bestämt mig nu!!! Jag tänker göra precis allt å tänker VÄGRA få fler cystor!! 😕

Som jag tidigare skrivit så lever å växer dom av socker, men nu är det bra!! Jag orkar nämligen inte med det mer... 😕

Som tjej med PCOS är man typ ständigt sugen på sötsaker å är en sockermissbrukare å det är ett rent helskotta att sluta! Men nu så... En vecka med huvudvärk senare - så har jag nog vunnit den första fighten mot kroppen 😃😃

Har börjat få in lite träning också... 😃 Ska nu börja med hemmaträning å knä-rehab. Få se om jag får nån ordning på torpet 😃

Nu blev det mycket tjat om det där... Så nu bryter vi å berättar om gårdagen istället... 😃

Jag jobbade först på dagen å efter jag slutat bestämde vi oss för en datenight bara jag å min man 😍❤️

Bowling, middag å lite gott att dricka var planen 😃

Fick skjuts upp till Borlänge av bästis Fredde å sen rev vi igång bowlingen 😃 Jag förlorade, som vanligt MEN jag hade himla kul😃

Mat blev det sen på Pitchers å den var inte alls dum. Entrecote å ugnsstekta grönsaker!! 😃😇 Mums!!!😃😃Ska börja med mer ugnsstekta grönisar här hemma med, till mig 😃😃

Sen ville vi hem, men vår chaufför va tvungen att jobba 🙂 Så då tog vi en sväng på Liljan... Vi var bland de äldsta på krogen men kul hade vi ändå!! Jag fick dansa lite, vi skrattade å hade roligt😃 Jag älskar att jag å Min Man inte behöver ha folk med oss för att kunna skratta å ha roligt... Vi har verkligen busekul ihop bara vi två med! 😍❤️

Tillslut tröttnade vi på det dåliga uppträdandet av bandet Vigiland å vi ville verkligen hem... 😕

Enda chansen att komma hem var taxi... Helvete vilken dyr resa det blev!! 😳😱 Tusen spänn på taxi blev det😳😫😝 men hem kom vi 😃👌

Vaknade runt 8,30 imorse å gjorde en god å lyxig frukost... Fick sedan ett par ljuvliga dalahäst-örhängen av min fina man! 😃❤️

Sladdade förbi lilla stöppliga farmor på kaffe å fick där en slant i ett kuvert 😃 Hyvens farmor!!😃🙏

Nu har vi typ nyss ätit mellis och haft klart vårt fikafrämmande 😃 Fick så fina blommor av dom!!😃💕

Å nu ska jag byta om till något bekvämt å så ska vi åka till Ludvika för att hämta lilla mormor och äta födelsedagsmiddag hos mamma å bonuspappan 😃

Jag har en härlig födelsedag minsann!! 😃