Hej Tisdag!! 😃✨



Gårdagen var en dag jag tänkte radera från minnet...😕 Hela eftermiddagen & kvällen igår krånglade kroppen... 😔


Fick inte i mig nästan någon mat, bara ont i magen å ledsen över mitt bråck som krånglar så där ibland...😕

NOLL energi, ingen aptit, nere, sur som en citron å trött som ett as... Slocknade som en skjuten bärfis klockan 21,30 ungefär. 😕


Lillis var också övertrött och var så ledsen från kvällsmaten tills läggning... 😔

Jag kände mig genast som världens absolut sämsta förälder trots att det inte var mitt fel 😕 Blir så tokigt när hon inte vill vila på dagis å sen är dyngtrött från det att jag hämtar henne runt 16-snåret tills läggning runt 18.😕😕




Apropå ingenting så nämnde Jag för älskling att jag skulle vilja testa en riktig vegansk rätt nån dag... 😃 inte att han behövde prova, men att jag ville... Verkar så spännande å jag gillar ju baljväxter, nötter å allt sånt...😃


Reaktionen blev att han vrålade rakt ut å sen sa "Men hacka lite tomat å gurka så är du ju i hamn sen!!" 😂😝


Själv tänkte jag mig som sagt  någon delikat liten sallad med spenat, nötter osv. Som Blonda Bella lägger ut på sin blogg hit å dit. 

Det ser faktiskt gott ut!! 😃


Åter till gårdagen då... 

Fick iallafall i mig lite kvarg till kvällsmellis, innan läggning igår å gav sen upp hela dagen runt 21-tiden, med inställningen

"Vi sover bort denna dumma dag å ser fram emot morgondagen å en bättre dag då!" 🙂 Det fungerade!! 😃💪


Idag är det ny fart på torpet 😃



Fick en liten överraskning idag på jobbet också... En flaska bubbel, bara så där... På en helt vanlig tisdag! 😃✨

Lyxigt minsann!! Det gjorde min dag!! 😃🙏


(null)




Nu har jag precis bakat ett bröd utan mjöl... Som min fina vän Anna tipsat om 😃👌 spännande att testa till kvällsmellis sen😃


Nä nu ska håret tvättas å benen rakas sen blir de mys i soffan!! 😃❤️


Ha en fin tisdagkväll!! 😃🙏✨

Kommentera

Publiceras ej