Tjenare tisdag!⛄️ 


Vilket jävla väder!!! 😳

Snöstorm och flera decimeter snö har trillat ned! Kommer knappt ihåg när det var så här mycket! 🙂


Fick hjälpa kollegor att komma loss med bilarna, när vi slutat för dagen idag 😂 å här hemma i vår lilla by är det inte plogat, så det är ett elände att ta sig hit... Det var kaos utanför dagis också, när jag skulle hämta där... oplogat å jäkligt 😕 


Hämtade en övertrött Lillis idag, som grät och var såååå trött redan 17,30. Blev bums i säng efter snabbdusch nu på kvällen... 💕


Igårkväll fick jag sötsug som en blixt från klar himmel... 

Jag skulle kunnat äta en elefant å ett kilo godis, kändes det som!! Sockerberoende är ett jävla elände det med! Nu när jag tagit bort allt onyttigt har jag en form av huvudvärk, som nästan liknar en bakis-huvudvärk... 😳😝 Kroppen har säkert abstinens och om några dagar är det bra igen 😃😃✌️


Igår kväll då... Trillade jag dit?? NEJ!! Vi har inget onyttigt hemma! 😃👌 Jag skar upp lite frukt och tog en näve med nötter på ett fat istället 😃 Det sitter ju bara i huvudet!!! MEN tänk så starkt det är ändå!! 😕


Ja ja... huvudsaken är att jag vann! 😃✌️ Idag tog jag två krom-tabletter istället för 1 och har inget sug alls nu 😃 Hurra!! 

Jag ska fanimej bli helt sockerfri!!! Finns ju massa gott å spännande att prova som substitut när man vill ha nåt smaskigt 😃😃


Nu ska här duschas, lagas mat  i form av potatis, fläsk å löksås 😃


Sen gosas i soffan!😃❤️


PS!!! Hittade idag en målbild på mitt hår!!! 😃😃 printscreen och orkar inte redigera 😝

(null)

Kommentera

Publiceras ej