Godmorgon gott folk! 😃🌸


Frukosten är inmundigad & ledigheten är total 😃👌


Igår började vi vår dag med nyttig- nybakt bröd till frukost och häng i båten i nån timme 😃 Packade bara lite drickbart och petade oss iväg😃👌 Lillis somnade på ett täcke på båtgolvet, vi fällde upp fikabordet & la en handduk över, så det blev som

En koja 😃 Hon sov i typ en timme och jag å älskling låg på varsin slaf i båten och bara va & lapade sol 😃🙏 


(null)

(null)

(null)

(null)


Sen åkte vi hem, pysslade lite hemma och jag gjorde en glutenfri- knäckig hallonpaj tills kvällen... 😃 några av grannarna är glutenintoleranta så man måste ju tänka på dom också😃😃


Åkte sen med några grannar och eftermiddagsfikade på caféet 1862 😃🌸 Så himla trevligt och god fika!! Hittade en raw-chokladboll som jag kunde äta utan att bli dålig & den kan på riktigt vara något av det godaste jag ätit!!!😃👏

(null)



(null)



Efter ett par timmars fika och pratande åkte vi hem till vår kära lilla Backby 😃🌸


Gjorde oss iordning lite och fixade mat å sen var det dags för långbord och knytis med några grannar 😃 var verkligen himla trevligt!!! 🌸

(null)


(null)



Jag gillar verkligen att umgås så här och lära känna våra sommarstugegrannar lite till 😃🌸 Det är en väldigt blandad kompott med människor! Väldigt olika personligheter men öppna & glada😃 Jag FICK massor av energi av dom! 😃 Det behövde jag!! 😃🙏🌸


Senaste tiden har nämligen min positiva å glada energi försvunnit lite mer å mer av många olika orsaker 😕 så nu tänker jag vara mer rädd om mig och faktiskt prioritera att det är viktigt att FÅ energi och bli mycket gladare igen😃🌸


På onsdag är tanken att vi ska äta middag på Lottas, i Morgårn, en hel hög med grannar och alla ungar 😃 mysigt!!😃🌸


Just nu håller jag tummarna för att inte någon ringer imorgon å säger att någon blivit sjuk och jag måste jobba... Annars fortsätter ledigheten 😃😃


Nu ska jag ta vara på ledighet och tid med min familj😃❤️


Kommentera

Publiceras ej