Hej Hopp!! 😃🌸


Här sitter jag med fötterna i högläge å är pallmätt efter en god grillmiddag, tillsammans med älskling 😃❤️


Idag är det 3 månader sedan min bröstoperation & det innebär att jag får använda vanlig bh, med bygel igen. 

Stort för mig att få slippa konstant användande av sport-bh på dagarna 😃

Jag har nu en storlek på 70G!!!🤭 

Herregud vilka tuttar jag tydligen har! 😂 Man blir dock lite småblind själv å ser det inte så 😃




Idag firar Vi även 2 årig bröllopsdag!! Mitt livs största (största som i känslomässigt största) & framförallt äkta kärlek!! ❤️ 😍


Herregud vad jag älskar denne man!!!😍 MIN Man!! ❤️

Kan på riktigt inte tänka mig en framtid utan honom!! Det är verkligen Honom jag vill dela livet med ❤️


Han överraskade mig förresten rejält idag & kom hem med en stor bukett blommor!!! 😍🙏

Jag blev verkligen så genuint jäkla jätteglad!! 😍❤️

(null)




I övrigt har jag spenderat helgen på jobbet & sen hemma med min kärlek. 😃Kvalitetstid på kvällarna, jobb på dagarna å jag känner mig faktiskt en smula jäkligt sliten... 


Ska bli skönt med semester å lugn 😃


Jag överraskade förresten älskling idag med en bokad weekend till Stockholm, första helgen i Augusti. 

Bara han å jag!!! 😍👌

Har bokat in spökvandring i Gamla Stan... Spännande!!! 😃👏


Vi ska även på Grönan å köra 5-kamp som vi gjort några gånger förut 😃👏

Fast i år tänker jag minsann vinna!! 😃😂👌



Nu får det räcka för idag!! 😃

Ska verkligen  njuta av att vara leeeedig imorgon! 😃👌


Tjipp å Hej! 😃

(null)


Kommentera

Publiceras ej