Hej Folks!! 


Här ligger jag i soffan å kollar på Nyhetsmorgon 🙂

 

Förkyld å lite emlig skulle jag vilja påstå att jag är 😕🙃


Nu ska vi ta upp ett ämne som kan vara känsligt... många ska tycka å tänka så mycket om det... 


Nämligen: Bröstförstoring


Detta efter stor viktnedgång som jag varit med om... 

-68 kg påverkar så klart även brösten... 😕 


Innan min viktnedgång hade jag väldigt stora bröst... för stora!! De gav mig ont i ryggen å axlarna... 😕


När jag sen hade gått ned ungefär hälften mot idag så trivdes jag perfekt med mina bröst. De var perfekta enligt mig själv!! 😃


Nu?? Två skinnpåsar... 😕😔

Så mycket hud att jag får ta för stora storlekar på bh-ar för att få plats med all hud... blir sen ett stort glapp ovanifrån i bh-n å det är inte alls nå bra 😕


Står jag naken ser man min bröstmuskel gå rakt över bröstkorgen samt att man ser revbenen... 😕 lutar jag mig lite framåt så sjunker allt in på sidorna och jag får nån konstig hängande-strutform... förstår ni vad detta gör med det kvinnliga självförtroendet hos mig?? 😔  


Jag känner inte igen mig själv, hatar mina bröst och vill knappt ta av mig bh-n ens framför min make. 😕


Tilläggas ska att han gång på gång säger att som ÄR fina...❤️ Men det här är en känsla helt hos mig själv...😔


Nu har jag faktiskt börjat kolla runt på före- & efterbilder på bröstförstoringar. Har gjort det i några månader men nu har jag börjat kolla mer ordentligt... För nu vill jag ändra på det här... Jag har helt enkelt bestämt mig 😃


Försöker läsa mig till rekommenderade kliniker... Pratar med vänner som gjort bröst och vad man ska tänka på... 


Jag har fått nog av dåligt självförtroende, överflödig hud, känslan av att inte uppleva mig kvinnlig längre... 😔😔


Jag tänker göra den här operationen framöver... För MIN egna skull!!🙏

För att JAG ska trivas med mig själv.

Inga överdrivet stora "bimbo-bröst"... Nä, nåt som ska se naturligt ut och proportionerligt ut mot min kropp 😃


Snälla döm mig inte för det... Man ska ju göra det man vill för att må bra!! Man lever ju bara en gång!!! Å detta är helt mitt egna beslut för MIN skull som sagt... 🙂


Idag tänker jag ringa å boka en konsultation-tid på Proforma i Stockholm. För den kliniken har jag läst mycket om samt blivit rekomenderad. 😃😃


Idag hämtas Lillis hem & en familjehelg vankas!! 😃🙏Herregud så mysigt med lördag å familjemys imorgon!!! Längtar!!!😃💕 

Min älskade lilla familj! 😍❤️  🙂


 (Bild lånad från Google) 


(null)








1 kommentarer

Louise Hedblom

09 Mar 2018 10:30

Jag förstår inte att många ska vara så anti skönhetsoperationer. Varför ska man acceptera att man ser ut som man gör om man mår dåligt av sitt utseende? Då tycker jag att det är fantastiskt att man gör någonting åt det! Jag hörde någon säga någon gång att man inte ska klaga på sådant som man kan göra någonting åt, vilket man kan göra här. Jag vill också operera mig (både bröst och näsa) och jag skäms inte över det. Mikael tycker att jag är fin som jag är, men det spelar ingen roll hur många gånger han säger det för JAG vill känna mig fin också. Jag opererar mig inte för någon annans skull än min egen, för att jag ska må bra.

Vill du operera dig och har stöd från karln, så KÖR PÅ!

Kommentera

Publiceras ej