Hej Måndag!! 


Åh nu är jag snart uppe i en vecka med Min galna förkylning & jag funderar seriöst på när det tänker ge sig!? 😕😕


Inte alls lika hög feber, inte alls så där ont i kroppen heller... 😃  


Men är hängig, hostig å rosslig, blir illamående när jag pysslar med något, känner mig svag i kroppen å har huvudvärk å är liksom lite stel i nacken... 😕  men lite Ipren, alvedon, inhalationer mot astman å massa vätska är väl bra skit 😃


Gillar reklamen på tv, om influensa 😃 "vila, vätska å kärlek... å nån Alvedon ibland" 

Det är nog de enda som fungerar 😃 Massa kärlek har jag fått i helgen när älskling varit ledig 😃🙏❤️


Så ja... I helgen har jag alltså gosat med min kärlek❤️ Jag har sovit på dagtid (något jag aldrig gör annars) å så har jag inte haft de minsta problem att somna tiiiiidigt på kvällarna sen... 

Så nog behöver jag det allt 😕


Igår var det ju Vasaloppet också!! 😃👏 Det är väl trevligt att se på & jag imponeras av alla duktiga som tar sig igenom det!! 😃😃 det är nog även den stora "äta frukost i soffan, framför tvn-dagen" 😃😂


Så ja... här innebar det minsann god frukost i soffan, filurandes med  täcke, kudde å pyjamas typ hela dagen framför det å massa mys med mitt hjärta ❤️ Var sååå välbehövligt minsann!! 😃❤️


Jag är hemma idag med... 😕 Ska kurera järnet å ha lite skam-maraton med mig själv här i soffan.! 😃👏

 De tar ju snart bort den serien från svt-play 😫 så det gäller att passa på😃😃

Täcke, kudde å pyjamas hela dagen... det FÅR man när man är sjuk å trots att man är vuxen 😜


Tänkte jag ska knåpa ihop mitt schema till jobbet också. 😃 Så jag kan lägga in det snabbt å enkelt i datorn när jag väl är frisk igen 😃


Så ska jag knapra färska bär & ingefära tills jag är skinnflådd i käften! Här ska vitaminboostas å jag ska bli frisk nu!! 😃💪 HEJA kroppen!! 



Förövrigt saknar jag redan min make här hemma! ❤️


Ha en Fin måndag!! 😃😃



Kommentera

Publiceras ej