Hej måndag!! 


Nu är det vab-vecka med lilla Mumsan💕


(null)



I helgen blev hon allt sämre här hemma och jag tänkte direkt "det måste vara lunginflammation på gång"... 

Vi avvaktade lite för att se vilket håll det gick åt men sen åkte vi tillslut iväg med henne till Falun... Vi brukar aldrig åka "i onödan" utan försöker lösa det mesta själva, 😃 då hon varit med om så jävla mycket trots sina snart 5 år i livet 💕


Jag jobbade extra i helgen, för att få vara ledig sen i påsk... Har aldrig känt mig så otillräcklig på både jobbet å hemma 😔 Tankarna var hemma hos familjen, dåligt samvete mot jobbet för att jag tänkte åka hem, körde järnet för att inte lämna över något halvklart men åkte sen efter lunch...😕 Men Lillis å älskling får före allt. Familjen framför allt🙏❤️


(null)




Kom hem till en dålig liten älskling som var som en urvriden disktrasa 😕😔 Mitt mamma-hjärta går sönder när det är så där😕💕


Vi ringde till öron/näsa/hals och diskuterade med dom och de sa direkt att vi fick komma med henne. 


Å vi Fick verkligen ett Helt fantastiskt bemötande av sjuksköterskorna och läkaren! 😃🙏 jag sa det till och med till dom, innan vi åkte hem😃Det behövde dom höra 😃


Sköterskan sa åt oss att hon tyckte att vi var så himla bra föräldrar åt vår Lilla 🙏💕

Å vet ni? Jävlar vad stolt jag blev när hon sa så!! 😃💕


Vi är lugna, hjälper personalen så gott vi kan, peppar dom när dom blir lite nervösa å denna sköterska berättade för oss att hon inte brukar sticka barn annars... 🙂 Hon var så nervös att hon skakade men vi lugnade nog även henne å peppade henne att hon skulle fixa det! 😃 hon lyckades, vi berömde både henne å lillan och hon växte nog lite i sin yrkesroll... 

Hon skulle hem å fira med en stor påse godis sa hon 😂👏


Lillis fick ett fint armband för att hon varit så duktig 😃


(null)







Med diagnosen "Lunginflammation" fick välja om vi kände oss trygga nog att åka hem eller stanna en natt på 34an, barn. 

Vi valde hem 😀 Känner henne på alla sätt å vet när vi behöver stöttning från sjukvården 😀 


Kom hem å bäddade ned liten älskling som sen sovit hela natten å sover än 😃💕




Å vet ni vad?  Vi fortsätter vår lilla intensiva period nu fram i april med... Varför?? 

Det kan ni läsa här imorgon 😃👏


Ha en fin måndag folks! 😃

Kommentera

Publiceras ej