Hej torsdag & internationella kvinnodagen!! 😃


Ligger här på soffan å ser "Are you the one Sverige". 🙂


Igår på kvällen hade jag helt plötsligt frossa, mådde skitknepigt, hade ont i huvudet å blev täppt i hela huvudet typ... 😕


Ringde jobbet å sa faktiskt att jag blir hemma idag... 


Är glad att jag lyssnade på kroppen!! Är helt matt å mår fortfarande lite knepigt å har huvudvärk...  halsen gör ont å jag satsar på vila. 


Måste bli helt frisk nu liksom!! 😃


Tar nya tag på måndag å då räknar jag iskallt med att vara fit for fight... 


Igår när jag hade duschat å tvättat håret struntade jag i att föna å platta håret... Det mår Nog bra av att få vila lite ibland också... 😃


Å lockigt hår kanske inte alltid är så tokigt?? 😃


(null)


(null)


Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sippa kaffe 😃


Saknar Min make lite extra idag😕❤️

Kommentera

Publiceras ej