Hej gott folk!! 


Torsdag å ledig dag idag 😃👏 


Har tagit igen mig bra sen helgens bravader & börjar må allt bättre. 

Såg i Min journal (läste på 11177) att jag har fått ännu lägre blodvärden och det förklarar nog min energilöshet, trötthet å huvudvärk som jag har nästan varje dag... 🤨


Ska nog haffa mig en doktor på jobbet å fråga hur lågt det får gå innan man tänkte att man kan ta tag i det? 😕 snart nere på bara 100 i blodvärde å det är inte så mycket att hurra för... 😕 Ge mig lite järninfusion så blir det bra sen!! 😃👏 Hatar järntabletter då de pajar min mage helt 😕


Ja ja... 😃


Vad har hänt sen sist då?? 


Jag har jobbat, vi har barnvecka och det snurrar på i det lilla ekorrhjulet. 


Jag har även bokat in konsultation för brösten... Jag gör det för MIN skull! En investering i mig själv, i mitt välmående och mitt liv. Det är för att JAG ska känna igen mig själv å för att det känns RÄTT för mig. 😃 Att älskling dessutom stöttar mig i det betyder massor å jag är tacksam för det! 🙏❤️

När konsultationen är behåller jag dock för mig själv 😃 Inom en väldigt snar framtid iallafall 😃😃


Sitter just nu hos frissan å blir lite vårfräsch. 😃👏

Känns lyxigt att få bli ompysslad!!! 😃 ljusare längder å att nå målet mot bilderna jag haft som inspiration är planen idag 😃👏



Imorgon är det fredag... Då är det förhoppningsvis sista mötet med arkitekten å sen drar hela cirkusen med bygglov å allt igång 😃 spännande minsann!!!😃👏


Helgen spenderas på jobbet på dagtid, lilla mormor fyller 84 Barre å det innebär lite fika å en blomma åt na å så kvalitetstid med min make! 😃❤️ Det ser jag fram emot!! Massor faktiskt!! 😃🙏❤️


Ledig på måndag å då blir det en tur till Örebro för att kolla om de tänker operera om mitt knä... Operation nummer 4 i samma knä i så fall... 


Lillis opererar halsmandlarna på onsdag nästa vecka också... 


Skulle kunna säga att det är många järn i elden just nu...

Å jag ser fram emot när mars är slut å vi bara kan ta det lite lugnare med allt så 😃


Men där är vi inte än... Så nu kör vi på!! 💪


Ikväll blir det tapas, utbyggnadsprat med älskling å massa gos...😃❤️

Längtar!!!❤️


Ha en fin dag folks!! 


(null)


Kommentera

Publiceras ej