Hej lördag!! 


Har precis avslutat en riktigt smaskig lördags-frukost här hemma... 🙂


Nu känner jag mig halvdöd igen 😕


Jag har ont i ansiktet å i halsen idag... Å en huvudvärk som är likt en bakfylla 😳 var ju inte jag som var på hockey å grabbkväll igår! Det var faktiskt min make!!  Herregud!!😳😝  Själv var jag nedbäddad å njöt av fredag, mörker å tända ljus... Kroppen skriker vila å återhämtning, så febern ger sig... 


Hoppas jag kan jobba på måndag!! Är tveksam faktiskt men hoppas å tror på det!!! 

Vill bara bli frisk nu ju!!! 😔☹️ 

Jävla-Skit-influensa!!! 😡


Men alltså!!!! Hairtalk..! 

Nu är jag igång igen... 

igår när jag var själv hade jag tiden att bara titta på hur många hairtalk-förlängningar som helst, på instagram!!!! 😳😱


Det är så snyggt så jag smådör en smula å jag VILL VERKLIGEN HAAAAAA!!!! 😫😫

Ska nog komma på tusen olika motiveringar till varför jag behöver ha det! 


  1. Det är galet snyggt å håret blir långt! Hollywoodsvall är en garanti 😃


  1. Det är skonsamt mot det egna håret å gör inte som andra extensions - förstör! 😃👌 Blir snarare så att det egna håret vilar och slits inte!!😃😃🙏
  2. Man kan återanvända håret igen å igen å endast flytta upp fästena var typ 12e vecka, ibland håller det ännu längre 😃
  3. Det är fairtrade märkt... Alltså en win win på så många sätt! 👏👏😃
  4. Det går att styla som man vill utan att fästena syns. 😃👌
  5. Jag vill haaaa!!!!! 😃😫


Är inte detta tillräckliga argument!? 😫😕  Jag vill verkligen verkligen ha!!!! 

Fan! 


(null)



Skit i färgen nu! Det är längden å svallet som är poängen ☝️

(Bilder lånade av studiobycaroline)

2 kommentarer

Angelica

03 Mar 2018 15:15

Alltså motiveringen vill ha duger gott och väl😁 Kör på bara, man lever bara en gång😉❤

Svar: Bästa Svägerskan!!!!! Jag visar din bror detta å 😃💕💕
frunord.blogg.se

Angelica

03 Mar 2018 15:15

Alltså motiveringen vill ha duger gott och väl😁 Kör på bara, man lever bara en gång😉❤

Kommentera

Publiceras ej