Men Hej 2a Maj!! 😃🎀


Nu var det några dagar sen... 


Sen sist jag skrev har jag hunnit fått järndropp, haft en långhelg med älskling och hunnit se muppar som marscherat för något jag tycker är helt galet..! 😳


Men ja vi tar det från början... 

Blev som sagt en långhelg med älskling 😃❤️ Såg fram emot grillning, umgänge med vänner och lite rose’ MEN i fredags blev älskling dålig... 😕


Feber, ont i kroppen å hängig... Som grädden på moset köpte vi pizza & sallad från pizzerian.. (Detta gör vi ju varje fredag) 

Han åt rätt dåligt å kände sig risig... Några timmar senare flippade hans stackars mage ur 😕 Misstänker matförgiftning😕 

Tyckte såååå synd om honom!! 


På lördagen var det otäckt när han började frossa som bara den, blev allt blekare och blå/vit om läpparna 😳 Febern bara steg å steg och han var på 40+ i kroppstemperatur...😕

Alvedon å Ipren fungerade inte så tillslut ringde jag 1177... 😕


Efter 1,5 timme - när medicinen uppnått full effekt, han hade tagit en sval dusch och vi öppnat de flesta fönstren här hemma så fick vi ned febern och vi slapp åka vidare för att få hjälp 😃👍


Men vad jag hatar när mina älsklingar är dåliga!! Både den lilla å stora! 😫

Mitt hjärta går i bitar å jag vill hjälpa, passa upp och pyssla om ❤️


Igår var han feberfri och piggare så vi åkte upp till stan för att titta på NMR-demostrationen... 


Jag kommer aldrig för mitt liv kunna förstå deras galna syn och tänk på mänskligheten!! 😟


Tycker dom alltså att jag som inte kan få barn naturligt är värd noll? 🤔

Att vår älskade unge - som har en utvecklingsstörning borde utsättas för kemiska-experiment som på -30 talet i Tyskland?? 🤔


Att vänner som blir kära i samma kön- eller i någon från ett annat land, med en annan religion eller annan hudfärg antingen ska kastreras eller dödas för det?? 🤔


Att människor som inte har samma religion eller hudfärg ska utvisas till "sina" länder där de kommer dödas?? 🤔


Alltså!!?? 😳 Detta sjuka tänk ÄR precis det som Hitler propagerade för på -30 talet ju!! 😳

Ursäkta, men då tycker JAG att vi kan kasta in alla dessa sjuka människor i ett läger å se hur tuffa dom är då!! 😑


Det är ju tydligen så jävla enkelt att gå runt å uppmana folk att haka på dom, att kvinnorna endast ska vara hemma och ta hand om barn å familj, att man ska fostra barnen till att hata...😳

 För helvete!?  😳 

Jag kan inte låta bli att gå igång på denna vidriga människosyn som dom har!!! 🤔

Jag blir så förbannad! 😡


Nä fy fan!! Jag blir ärligt talat bekymrad å rädd för sånna där Människor!!! 😕 


En sådan sjuk människosyn ska jag alltid, alltid skydda våra barn ifrån!!❤️  


Dom ska verkligen bli uppfostrade med att alla är lika mycket värda!! 😃

Tänk er om vi som är en funkis-familj skulle ha en annan syn liksom!!! 😕

Skulle aldrig hända! 😃❤️

Vi är precis lika bra som alla andra å Lillis - som är utvecklingsstörd är fanimej smartare än vissa andra jag känner 😃👏💕


Ja ja... Jag tror på att kärlek övervinner det onda! 😃💕


Nu punktar vi där... 



Idag gick jag upp 6,10 ungefär... 

Plockat lite med disk, tvättat en maskin, duschat, sminkat mig å bakat mitt sockerfria proteinbröd 😃 å

Klockan är bara 7,20 😃👏


Apropå sockerfritt så har jag ju tagit bort allt onyttigt nu igen... Vill inte veta hur mycket snusk som kommer in i kroppen egentligen!!! 😳 Nu när jag börjat äta ordentligt igen så fick jag jäääääättemycket finnar... Ser ut som en finnig tonåring/ capriciosa i fejan å

antar att det är kroppen som bara vill rensa ur allt... 

Är faktiskt inne på att leta reda på nån riktigt detox å liksom rensa insidan... 😃  

Jag å älskling pratade om det igår... Att man skulle vilja rensa ur systemet, tillföra bra bakterier i magen men rensa ut allt skräp. 

Har någon VETTIGA tips på detta så berätta det gärna!! 😃👏


Idag är det onsdag då... 

Jag ska skjutsa lilla mormor till frissan på förmiddagen å det är de jag har inplanerat så... 😃


Imorgon ringer dom äntligen från Örebro angående mitt knä!! 😃


Ser fram emot att faktiskt få höra svaret på röntgen samt höra vad dom tänkt sig här framöver... Spännande!! 😃


Nu ska jag sippa lite mer kaffe sen åka till mormor å peta igång henne innan frissan 😃


Ha en fin dag, kompisar!! 😃🎀


(Nyttig "grötkaka" med massa protein, vaniljkvarg och hallon som jag åt till mellis nu i helgen!🤗 Smask!!!)


(null)


1 kommentarer

Louise Hedblom

04 May 2018 08:07

Det enda man behöver göra för att "detoxa" kroppen är att sluta tillföra skadliga/onyttiga ämnen. Levern är nämligen kroppens reningsverk och rensar kroppen på alla dåliga ämnen. Efter bara några dagar bör det kännas bättre.

Kommentera

Publiceras ej