Hej kompisar! 


Det går länge mellan gångerna nu... 😕


Dels gör det fina vädret sitt men så är det även lite brist på tid just nu... 🤔


Vi målar & panelar om huset var enda lediga stund. 

Samtidigt är det barnvecka, jobb på dagarna och man är trött å slut vid 22 när vi kommit in utifrån och grejat klart för dagen liksom... 


Har dessutom haft en sån hemsk pms då jag känt mig tjurig och grymt sugen på precis allt jag kan tänkas äta!!! Nästan så att familjen ska vara glada att jag inte ätit upp dom! 😅😋😁🙄


Nu har jag precis mulat i mig popcorn, mår illa å konstaterar att jag nu är tillbaka i vanligt "nu får det fan inte tuggas hela tiden" - tillstånd! 👏 Tack godegud för det!! 


Så imorgon börjar jag med vanliga rutiner igen! Känner mig tjock, plufsig å ständigt svullen om magen 😕


Ska försöka sluta stressa nu igen, tugga mindre tuggummi och äta rätt - så mår jag mycket bättre kroppsligt 😃


Nä nu ska jag gosa på älskling & kolla klart på Parneviks, sen jäklar anamma sova!!!! 😃😃🌸


Ha det gott folks!! 🌸


(null)


Kommentera

Publiceras ej