Godmorgon måndag! 😃


Jag är L E D I G idag med!! 😃🙏 För att jag egentligen skulle jobbat i helgen & hade min lediga måndag... Men beviljad semester i helgen plus ledig idag blev en treledighet. 😃

Underbart och välbehövligt!! 😃🙏

Hade dock varit Top Notch om min älskling hade varit ledig idag också 😍 Men så är tyvärr inte fallet...😕


Jag ska pyssla lite hemma å byta gardiner här hemma, höst-boa lite & sen träffa Lina och min favorit-bebis Lias, på förmiddagen 😃 myyys!!😃💕


Ska försöka att inte göra en "typiskt Johanna" och planera in tusen saker på samma gång, när jag är ledig!! 😃 Bromsar mig själv lite och tänker till nu😃 


Helgen har varit så bra! Haft massa kvalitetstid med min andra halva, umgåtts med vänner, ätit gott, druckit gott, lekt lekar, skrattat, lyssnat på bra musik, skrattat ännu mer och fyllt på med energi. 😃 Ljuvligt och behövligt! 😃✨🙏



Men Idag gick mitt startskott för att leva sundare igen... Som jag skrev i förra inlägget är jag alltid all in AV eller all in PÅ när det gäller saker... Så nu är det all in PÅ att ha nolltolerans för onyttiga saker & hjälpa min kropp att må så bra som möjligt på alla vis 😃 Nu snackar jag inte om "jag ska bli träningsfreak och äta sallad varje dag, svälta mig å gå ned ned ned"!!! 

Nej, jag ska bara bort med allt onyttigt som gör så mina cystor i magen trivs å växer, tänka på vad som gör mitt blodsocker stabilt istället för ständigt svajigt å vad kroppen behöver för att klara en bebis-plantering här framöver sen 😃 Tänka på vad jag ätit förut som gjort min hud fin å knappt haft en finne i ansiktet - till skillnad från nu när jag ser ut som en blemmig tonåring 😂 Tänka sunt å med förnuft bara 😃


Nu ska jag stryka lite gardiner och byta dom här hemma 😃😃


Ha en Fin måndag, gott folk! 😃⭐️

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej