Hej kompisar! 😃


ÄNTLIGEN är jobbhelgen över & flängveckan med... 🙏


Om ni bara visste vad trött å gråtmild jag varit... fy fan! 🤦🏼‍♀️


Ah jobbhelgen var en bra jobbhelg iallafall... har inte stressat ihjäl oss, haft att göra men i en bra takt 😃 jobbat med ett bra gäng å trivts så... DOCK vill jag helst slippa jobba helg helt å umgås med Min älskling på helgerna då vi inte har Lillis hemma...😕❤️


I fredags blev vi bjuda på middag hos bästa vännerna, åkte hem i tid och somnade lika snabbt som huvudet nådde kudden... 😃


Igår blev vi hembjudna på bubbelbad hos andra fina vänner & chinamat... Dock var jag heeeelt slut både mentalt å kroppsligt å bröt jag ihop totalt å bara storgrät... 😔 Får sååååå dåligt samvete när jag säger nej till folk men jag behövde lyssna på kroppen... 😔


Jag brukar tänka på Blondinbella som skriver så mycket om att hon är innerstyrd...🤔 Hon lyssnar på magkänslan och det hon & kroppen behöver... Gör inte saker som andra vill för att vara snäll eller så... Jag behöver nog också bli mer innerstyrd. 🤔

Jag är nog totalt ytterstyrd istället 😕 Skjuter bort mina känslor angående att ställa upp å säga ja/nej till saker å magkänslan ignorerar jag... ignorerar kroppens signaler å vill vara alla till lags och snäll... 😕


Från å med imorgon ska jag börja varva ned mer och acceptera å tillåta mig att säga "alla hormoner å behandlingar tar på mig! Jag ÄR trött å slut men deppar inte för det. Jag bromsar å lyssnar mer å planerar INTE in tusen saker på en ledig dag å glömmer att vila!" 😃


Jag ska dessutom sluta gå upp vråltidigt när jag är ledig för att älskling ska upp å jobba... Jag jobbar ju typ jämt så när jag väl är ledig behöver jag få vila å sova lite längre än 4,45. Älskling har påpekat länge att han tycker jag behöver det... Nu tänker jag lyssna 😃


Idag efter jobbet gick vi å bästa vännerna till skogen  för att släppa lös vår vovve och plocka svamp. 

Gav en halv kasse svamp till Min fantastiska svärmor & resten rensade jag å älskling nyss. 

Förvällt å förpackat 😃👌


Nu ska vi bara gosa en stund sen soooova! 


Imorgon ska jag till Uppsala å det är en viktig dag. 💕


(null)


Kommentera

Publiceras ej