Hej söndag!! 


Ytterligare en vecka har snart gått... Jag försöker förbereda mig på en rätt så flängig vecka & samla lite kraft å energi för det... 🙂 Blir både jobb, barnvecka, läkarbesök i Falun, läkarbesök i Uppsala, byggstartsmöte & jobbhelg...😳🤦🏼‍♀️


Aja... 

Igår lördag var vi på stan å fikade med bästa vänner å barn... sen var tanken att vi skulle åkt till dom för mat å spelkväll... Men lillan vägrade vila på eftermiddagen så hon var trött och jag blev att må allt konstigare under eftermiddagen... 😕 


Tar rätt så höga doser hormon nu och vissa dagar mår jag bara illa, har huvudvärk och känner mig totalt trött och slut... 😕

Så var det igår... ☹️Slutade med att jag somnade i soffan, tätt mot älskling.. Flyttade mig sen till sängen och har sovit sen innan 22... 


Älskling tog Lillis när hon vaknade imorse så jag fick sova vidare. 7,20 vaknade jag. Skönt att få lyssna på kroppen 🙏


Känner mig lite seg å trött i kroppen även idag... MEN det blir lite kaffe hos moster nu på eftermiddagen & sen blir det mat ikväll hos svärföräldrarna 😃💕


Nu ska jag försöka få nån rätsida på mitt nytvättade hår 😃


Ha en fin söndag, i solen 😃💫 (null)


Kommentera

Publiceras ej