Tjena folks!!😃


Lördag & jag har SOVIT hela natten, från typ 22,15-07,40. Så jävla välbehövligt!!! 🙏


Idag vankas pyssel på gården, grillning av korv å burgare till lunch å sen Backbykalas ikväll med grannarna 😃 Ser fram emot dagen liksom😃


Idag började jag med ett nytt sorts hormon. Spännande att se hur jag blir av det 😆 Men tydligen ska man må rätt så bra av det å inte märka så mycket negativt alls! Hoppas😃👏💃


Igår bestämde jag mig för att ta tag i livet lite igen... 

det här med onyttigheter sen sommaren har satt sina spår å mina uttalanden om att "jag skiter i om jag blir spritfet" när jag druckit rosé i sommar-  har jag fått äta upp 😂🤪 Något kilo upp plus vätska å kilon pågrund av det nu av hormoner... men ändå... 

ett ständigt svajande blodsocker å ett missnöje med mig själv... 😕


Nä... nu är det dags. 

Ikväll - äta å dricka gott sen inget mer go-dricka eller onyttigt en lång tid framöver...😃


Från gosmage till nyttig-Johanna. 👏💃


Sån där är jag... Antingen all in PÅ eller all in AV. 🤔

Jag är så med allt i livet. Adhd-Johanna... 🤪


Jag är nog inte alltid enkel att leva med MEN det är som att dansa i regnet... 💃Andy lever med mig å han om någon klarar av det - då han förstår mig å alla mina sidor... 😍❤️ Han bromsar när min spontana sida tar över eller mitt kryp i kroppen blir för stort å jag gasar när han är "för seg". Vi kompletterar varandra ypperligt 😍 Min Andy-Lichious 😍❤️ 

Kommentera

Publiceras ej