Hej Måndag!🌸


Sista dagen hemma idag & imorgon är det jobb igen 😃


Helgen har inneburit fredagsmiddag hos bästisar & Äppelkrattning och älgutfodring igår söndag... 


Grabbarna sprang på några kantareller till en tacksam liten mig - som fick en kantarellmacka till kvällsmellis igår 😃😃


Men lördagen då? Jo! Det är just lördag detta inlägg får handla om 😃

Det var då dags för 30-års fest för En barndomsvän tillika kollega. Både jag å Min man umgicks med födelsedagsbarnet när vi var små, så det är kul att alla 3 liksom känner varandra så 😃 å nu är hon å jag kollegor också & här kommer hon på bild 😃

(null)


(null)


Festen hade 20-tals tema & här är värdparet😃 


(null)



Jag å Min snygging körde järnet & jag var den enda som körde på en färgglad klänning 😃 Alla andra körde svart, silvrigt eller vitt typ och så kom lilla jag med RÖD klänning!!!😳🤦🏼‍♀️


(null)



Kände mig så jävla dum först men lyssnade sen på älskling å bah "äh jag får väl vara den lilla färgklicken i sällskapet här då!" 🤪



Festen var iallafall rolig!! 😃💃🏼

Träffade gamla barndomsvänner, som man vuxit upp med och som umgåtts med mina äldre bröder när jag var en liten jäntunge... & så pratade vi även med lite nytt folk 😃 kul skit!! 💕😃 (null)


(null)


Vi lekte lite lekar, drack gott, åt gott och hade kul 😃 


(null)


(null)


Åkte hem kring 00 snåret och vaknade med lite huvudvärk som vanligt 🤦🏼‍♀️🤪 Sen jag gjorde min överviktsoperation spelar det inte riktigt någon roll om jag dricker 1 glas eller fler, jag blir ändå bakis😂 skit!! Kände mig lite som katten nu igen faktiskt 😂🤪 (null)

Ja ja... sånt är livet 😃


Nu laddar vi typ för kommande lördag och bröllopsfest sen får det vara nog med det här kalasandet 😂  


För snart väntar lite andra äventyr... Får se om jag gör ett litet avslöjande här eller ej 😃  

(null)



Nu ska jag kolla på Love Island och sen pyssla lite här hemma 😃🌸



Kommentera

Publiceras ej