Hej söndag!!🌸


Ligger på soffan, har tänt ljus på nedervåningen och är nöjd med mitt städryck på eftermiddagen 😃 välbefinnandet man får av ett nystädat hus är jäkligt härligt faktiskt😃👏



Idag har vi överraskat min fina svärmor med lite fika å blommor, då hon fyller år idag 😃 Stort grattis bästa svärmor!! Du är en galetbra människa & jag har verkligen ett stort förtroende för dig😃💕



Igår var vi på bröllopsfest för våra vänner Jonna & Mattias. God mat, gott att dricka och trevligt med vänner å bra trubadur!   😃


(null)


(null)


Åkte dock hem tidigt då jag mådde tjivens av allt socker å fika... Men ett stort grattis till Herr & Fru Nyström💕

(null)



I helgen har jag fått veta att min försäkring täcker mina bröstkomplikationer och att jag ska opereras för att göra en kapselklyvning samt få byta ut implantaten till lite större för att slippa hud å häng... Herregud! Om EN vecka dessutom!! 😳

Frågan är om jag vill ha större!? Eller bara lösa kapseln!? 

Hur skulle ni andra gjort?

Har sån jävla beslutsångest 😳☹️


Kom igen! Skriv en kommentar vetja! 

(null)


Kommentera

Publiceras ej