Tjenare måndag! 

NU är jobb-helgen över å jag är ledig imorgon... 

Jag har fasen dåligt samvete över att va hemma imorgon! 😳🤨 fattas folk på jobbet å jag blev erbjuden ett extra-pass å kvalificerad övertid... det genererar i en hel del extra-pengar... Men fan, idag känner jag mig helt slut. Jag har huvudvärk å känner mig trött å hängig... Vill jobba men måste nog lyssna på kroppen 🤔

Jobbar ju onsdag-fredag sen igen. 🙂

Just nu trivs jag förbannat bra på jobbet igen... Har hittat Min plats på något sätt... Jag har mina kollegor å vänner där, jag tillhör de som jobbat där längst och både kan å får säga det jag tycker å tänker. 😃
Jag har ork att jobba å göra allt å lite till för de jag har hand om och jag har liksom glädje över själva jobbet igen...🙂 

Jag gillar fortfarande inte varannan helg eller kvällar 😕men i övrigt är det himla bra just nu. 🙂

Å mitt schema framöver ser så bra ut med bra tider - som passar livet i helhet å så vidare... Jag skulle vilja säga att jag helt enkelt är nöjd. 😃

Imorgon ska jag ta vara på ledigheten... Låta kroppen vila, återhämta & varva ned. 

Jag MÅSTE hitta den där balansen av att fundera optimalt på hemmaplan också... att varva ned, stänga av hjärnan och att inte vara trött å småsur pågrund av stress... Jag hatar stress! 
Jag hatar att jag lätt hamnar i gamla mönster med att bara köra på å sällan stanna upp å känna att det är okej att landa å vara still också... Ska jobba på det! 
Här ska bli ändring 😃


Ha en fin måndagkväll gott folk! 🙏🎄

Kommentera

Publiceras ej