Hej Torsdag! ☃️

Vab här idag, för att åka med Lillan till Falun på hörselkontroll & läkarbesök. 🙂

Vi ska även väga & mäta våran lilla Donna 😃 spännande att se hur lång skruttan är 😃💕


Inatt har jag drömt om jobbet precis hela natten... Känns fan som att jag är på jobbet dygnet runt... 😳

Vi har en period nu då det är väldigt tungt och man grejar precis hela tiden!! 😕 
Snittar 11-12000 steg varje dag, har jag sett! Rena träningspassen med både motion och styrketräning varje dag 😋

Mitt opererade knä är svullet och värker å jag är alldeles stel och öm i ryggen idag... Men värktabletter och försöka ge fan i att fokusera på det borde funka 😋 Ska på läkarbesök angående mitt dumma knä, om cirka 4 veckor. Det där knät kommer aldrig bli bra... 

Men först en jäklans barnreumatism och sen 2 gånger meniskskador, ledbandsskada, brosk-skada och en blödning i skelettet vid knät kanske helt enkelt gjort sitt 😳😋

Ja ja... dum som jag är  jobbar jag extra imorgon, fredag (kvalificerad övertid = cash is king) och sen är det jobbhelg på det. 😋

Ledig på tisdag & då ska jag börja med en sjujäkla sovmorgon å sen bara andas å ta det lugnt 😃🙏 

Nu ska jag äta min frögröt och dricka kaffe samt titta på förra veckans missade avsnitt av "Syrror" innan Lillan vaknar 😃

En hel dag med henne är inte alls dumt!! 😃🙏 Synd att jag inte får vara ledig med båda mina älsklingar i helgen bara 🙂❤️



Förresten!! 

Här hemma har vi varje år en diskussion angående NÄR julgranen får sättas upp! 😋

Jag har tjatat i flera dagar å älskling säger att man väntar tills dagen innan julafton. 🤔😩 

Jag håller inte alls med!! 🤔 

Man ska ju njuta av att se den vackra granen så länge det går INNAN jul! Det är ju själva grejen...  Jag ville upp med den redan den 1 december. 

Men på söndag... Andra advent... Då jävlar!! 😃😃😂

Vad säger NI, mina läsare?? NÄR är det "okej" att sätta upp granen egentligen!? 😃 


Ha en fin dag gott folk!!☃️

Kommentera

Publiceras ej