Godmorgon folket!! 😃

Klockan är 7,50 å jag har hunnit duscha, sminkat mig, lämnat på dagis, hunnit hem, dammsugit å plockat undan, gjort frukost och nu äter jag den & kollar på "Syrror" 😃

Igår var jag på Kupolen en sväng... 🙂 Älskling frågade vem jag varit där med & jag var faktiskt själv 😃 Egentid 🙂

När jag var yngre var jag livrädd för att gå själv i en affär, fika eller äta själv, ville alltid ha med antingen mamma eller en tjejkompis... 
Nu för tiden är jag inte rädd för DEN sortens ensamhet. 😃 

Jag skulle aldrig vilja bo själv, vilja vara utan min Man eller så! Absolut inte!!!😱 Men att typ gå i en affär eller pyssla med något själv ett par timmar är inget som skrämmer mig längre 😃
Å framförallt är det inte "läskigt" att fika eller äta ensam, ute bland folk ibland 😃


Hade för övrigt ett litet bakslag igår med tankar å annat... 😕  

Stod i en provhytt och provade ett par jeans... Storlek S har blivit lite för stort och jag vill inte behöva ha skärp jämt... 🙂
Provade ett par jeans i storlek XS istället... Satt som smäck i benen, rumpan, låren... Men lite för hårt över midjan... 😕😔 Egentligen är det höfterna som stoppar lite men själv tror jag direkt att det är för att jag är för rund om magen... 😔 Å förmodligen kanske jag bara hade behövt "gå in dom" ett tag, så hade de gett efter i midjan... 
Men där å då ville jag bara storgråta å kände en sån stor självförakt 😩


Jag VET att det här kommer vara i bakhuvudet förmodligen jämt... Men fy vad hjärnan kan spela en ett spratt!! 😕

Efter jag nästan börjat gråta i en jävla provhytt så provade jag en body... Tänkte helt tokigt å intalade mig att det aldrig skulle fungera, för det har alltid sett helt galet ut förut å jag har inte kroppen för en body... 😕
Vad fel jag hade!!!! 😃
Den satt såååå fint!!! En svart spetsbody med långa ärmar, från Vero Moda 😃 å jag kände mig genast mer glad😃

Idag tänker jag på gårdagen & konstaterar att det faktiskt är så att jag måste hitta MIN modell på jeans...🙂 Jag kanske helt enkelt kan satsa på riktiga jeans å inte med massa stretch, för jag HAR en kropp som "får plats" i ett par vanliga jeans nu... 🙏🙂

Idag tänker jag inte "Jag ska bli i mitt livs smalaste- & bästa form", som igår...

Nej, idag tänker jag som jag ska!! "Jag ska bli i mitt livs gladaste & mest energifyllda form" 😃😃 

Puss på mig!!! För att Jag DUGER & är bra precis som jag är 😃✨

å PUSS på min Andy som är den Jag älskar mest av i hela, hela världen & är så där pirrigt å djupt kär i 😘🙏❤️ (null)

Kommentera

Publiceras ej