Hej Måndag, du härliga & lediga dag! 😃


Ledig dag ihop med älskling idag med, som sagt 😃


Vi började vår morgon med en god å lyxig frukost 😃 

Nu kaffe å nyhetsmorgon med täcke å kudde i soffan 😃🙏


Ska upp på jobbet en liten sväng på förmiddagen för att skriva ut ett tomt schema och kolla viktiga datum som jag måste planera in här framöver 😃


Dags att lägga schemat nu fram tills i sommar så då vill jag tänka till å ha lite framförhållning 😃



Idag är det en vecka kvar tills jag befinner mig i Stockholm och opereras 😃💃🏻  

Är galet förväntansfull å en smula nervös! 😃


Idag är det egentligen den dagen jag ska ringa kliniken för att höra vilken tid jag ska vara på plats i Stockholm, men då det är en röd dag idag blir det imorgon istället 😃


Nu i veckan väntas även ett besök i Uppsala för oss samt ett besök på magnetröntgen med mitt knä också...


 Vi ska även hinna med att ha ett 5-års kalas på söndag här hemma å 😃 Temat?? Kommer i ett annat inlägg i veckan 😉 



Känns verkligen som att vi har en period då vi Checkar av massor av saker med sjukvården, men det känns samtidigt bra att få det gjort 😃


Ha en strålande dag i solen!! 😃


(null)


Kommentera

Publiceras ej