Hej Tisdag! 😃🎀


Här ligger jag nedbäddad under en filt, i soffan.😃


Har nyss pratat med en sköterska på ortopeden i Örebro... Där satt hon med mina röntgensvar framför sig... Men jag vet ju hur det fungerar... 😕 

"Åh! Jag får inte säga något om det här svaret... Doktorn ringer dig den 3/5 för att berätta då och säga hur han tänkt att ni ska gå vidare med det här..." sa hon... 


Alltså ÄR det något som är fuffens där inne... 


Jag hoppas iallafall för allt i världen att han säger att det är något som går att laga å inte säger något om att jag är reumatiker igen... 😳Barnreumatism (som jag haft) kommer oftast tillbaka när man blir äldre... Men INTE nu!!! Det kan väl få vänta tills jag blir gammal då!? 🙂 Nu tror å hoppas vi på att något helt enkelt "bara" är missat å trasigt, så dom kan operera å laga det 😃💪 Vi tänker positivt!! 😃🎀


Kollar på Nyhetsmorgon och sippar på mitt morgonkaffe 😃


Idag pekade vågen äntligen nedåt -1 kilo å magen börjar bli mer sig lik... 

Jag ser inte ut som en cylinder längre i överkroppen å magen ser inte ut som En ballong!!! 😃👏

Så nu kanske denna jävla vätska börjat ge med sig lite 😃👏 å jag kan känna mig som mig själv igen! 

Jag är fortfarande nämligen LIVRÄDD för att gå upp i vikt! Så är det bara... Men det sitter helt hos mig själv å är inget jag vill diskutera. 


Har iallafall sovit hela natten ! 😃✌️ Pallrade upp ena sidan med ett extra täcke och det var susen för min rygg och bröstkorgen 😃👌


Satt å bläddrade igenom mina gamla bilder både här på bloggen och i min telefon... 

Ville på något sätt se om det blivit en skillnad... å Ja då! 

Ta er en titt på detta... 

(null)



Jag kanske trots allt,  en gång skull "lyckats" med något jag verkligen tagit mig an...


Min bröstoperation blev på något sätt en målgång för mig... Jag känner det nu! 

Det blev liksom pricken över i:et, en stor belöning och hyllning till mig själv. 💪😃

Jag gjorde helt enkelt verkligen något för mig själv! För att JAG såg det som en investering i MIG själv å mitt mående 😃

Det var jag värd!! 😃👏

Jag känner mig gladare & lyckligare än någonsin... 😃🙏

Jag skulle vilja påstå att jag nu mer känner mig som den bästa versionen av mig själv😃🎀


Jag känner mig som ett fint vin... Jag blir bättre med åren... 😃 Lika med mig å älskling. 

VI blir bättre tillsammans ju fler år som går 😃 Snart årsdag & Jag älskar den där människan så galet mycket!! 😍 MIN bara Min Man!! 😍❤️


Ha en fin dag gott folk! 😃🌷

Kommentera

Publiceras ej