Hej Onsdag!!🤪


Nedbäddad, parkerad på spikmattan å med ett huvud på högvarv...  En form av stress, oro i kroppen å svårt att varva ned är också ett faktum. 😳🤥


(Icke) Välkommen till pms-dagarna!! Fy fan!! 😕


Som ni vet har jag ju tidigare provat medicin mot riktig jävla jobbig pms förut... 

Det gick så där!! 😕 

All den jobbiga pmsen försvann MEN jag var som drogad, mådde illa å somnade nästan stående av den... Häpp! Inget för mig!! 😕


Provade att träna, "äta rätt" och försöka tänka att det bara är lite pms... Det funkar bäst hittills MEN nu tränar jag inte alls för tillfället å har svårt att köra slut på hjärnan... 

Jag är trött som bara den i kroppen men huvudet spinner på... 😕 Äter iallafall bra å försöker tänka att det går över...😃



Nu på kvällen var vi å åt onsdagsmiddag hos Fie å Fredde (umgås typ varje onsdag å turas om att göra middag då). Helt plötsligt blev jag galet sugen på banan-chokladbollar... De är nyttiga chokladbollar utan socker... Sa tillslut "vi måste åka hem för jag måste ha sånna där bollar NU!!!" 😳 Sagt å gjort! Herregud 😂😝


(null)





Ja ja! Ett återkommande i-landsproblem!!! 🤪 En dag ska jag hitta den perfekta lindringen som passar mig 😃 


Har ni läsare några bra tips??? 😃




Jahapp... 😃

 Halva veckan har gått å imorgon ska jag å älskling till Uppsala å universitetssjukhuset där...😃❤️ Känns spännande å lite pirrigt 😃


Fredag innebär jobb (sista dagen på över 2 veckor) och att vår älskade unge kommer hem igen!! 😃 Nu är hon betydligt raskare än sist hon var här hemma 🙃 å mamma-hjärtat känns lättare igen😃🙏❤️



Lördag innebär Västerås och magnetröntgen av mitt knä klockan 10,15 på förmiddagen... Sovmorgon med pyjamasmys? Nä!! 😝

Men skönt att ha det avklarat så jag snart får veta vad exakt som är trasigt och behöver opereras - samt planera för den operationen... 😃


Är inte så bara att få ihop allt rent praktiskt när man ska hoppa på kryckor å har ett handikappat barn 🙂 Behövs då lite framförhållning å planering för att allt ska funka optimalt😃 


På söndag ska vi på ytterligare ett vägföreningsmöte på förmiddagen å på eftermiddagen har vi 5års kalas, tillsammans med släkten, för vår lilla älskling 😃💕


Sen är det måndag å min stora

Dag!!! 😃👏🙏 


Kliver upp klockan 5 som vanligt, ska äta frukost å sen fasta från 06... 😃 Ska pussa massor på mina älsklingar innan dom åker till jobb å dagis😃❤️


Klockan 8,15 går bussen härifrån - mot Stockholm... Där är jag framme 11,10 å sen tar jag tunnelbanan från centralstationen till kliniken 😃 Tur jag hittar rätt bra å vet hur tunnelbanesystemet fungerar 😃👏   Festligt att resa några timmar på rätt så tom mage (en vanlig dag äter jag något litet varannan - var tredje timme för att orka en hel dag å för att hålla blodsockret stabilt😳 ) å jag blir lätt åksjuk på bussar... Men skit samma!!! 

Det är de värt 😃


Klockan 12,30 ska jag skrivas in sen rasslar det på med allt för på eftermiddagen opereras jag ju 😃 Längtar halvt ihjäl mig!! Är samtidigt nervös, pirrig å känner mig lite stressad😃


På tisdagen blir jag sen utskriven, kommer hem å vi ska fira Lillis som har sin födelsedag då 😃💕 Våran stora älskling😃💕


Som ni ser är det lite smått intensivt nu... Men onsdag nästa vecka innebär soffläge, förmodligen rätt mycket värk, starka värktabletter å VM i vila å att kolla på serier 😃🤪 Längtar lite dit faktiskt!!! 😂😂


Nu ska jag gosa på älskling å försöka komma till ro. 






Tjipp å Hej! 😃



2 kommentarer

Anonym

05 Apr 2018 15:54

Recept på bananchokladbollarna snälla?! 😍😛😃

Svar: 10 stycken
* 2 mogna bananer
* 2 msk kakao
* 3 dl havregryn
* 1 dl kokos
* 1 msk kaffe 😃😃
frunord.blogg.se

Louise Hedblom

08 Apr 2018 14:56

Progesteronkrämen ProgesterAll var rena mirakelkuren för min PMS! Mina humösvängningar försvann och mina bröst slutade ömma. Jag brukade ha småvärk 1-1.5 vecka innan mens, men det försvann också.

Kommentera

Publiceras ej