Men Hej Folks!🌸


Dagarna stapplar framåt & jag börjar bli stressad å orolig över att mitt jävla knä ska hinna bli okej tills på tisdag. 😳😕


Då börjar jag nämligen jobba!! ☹️


Det skär så in i nordens i knät när jag går, värker så in i fanders på eftermiddagar å kvällar och jag har så ont att jag mår illa när jag ska sova... Men vill inte säga så mycket å gnälla heller... 😕 Blir ju inte bättre!! 


Jag GÖR min sjukgymnastik, lyfter inte tungt och försöker få tillbaka rörelserna å allt rätt... 


Förmiddagarna är bäst! Då små-stapplar jag bara... 


Jag FÅR ju belasta å gå utan kryckor tills smärtgräns... Men nu börjar jag bli osäker på när jag faktiskt når smärtgräns till å med... 😕


Jag känner mig nere, trött, ensam å ledsen idag...  

Jävla förbannade kropp som ska krångla!! ☹️


Imorgon ÄR det bättre!



Men just nu, just idag är jag trött å less på leder som krånglar, less på att vara endast 27,5 år å ha artros, kämpa med ivf å nä, jag har tappat fotfästet lite idag... 


Imorgon åker jag till Stockholm för att slut-besikta mina bröst då är det en ny dag... 


Snart kommer mina älsklingar hem å jag ser fram emot kramar, pussar & gos med dom♥️


Sorry för värsta gnäll-inlägget på länge... MEN det är min blogg å mina tankar... Å man är inte på topp jämt... Men det får va så idag... IMORGON är en ny dag, då tänker vi om 😃🌸


(null)


Kommentera

Publiceras ej