Godmorgon Lördag!! 😃


Sitter här i soffan, med morgonkaffet och spanar på Nyhetsmorgon 😃


Igår var vi på Fifty Shades... Sååå bra å jag smyg-grät som vanligt när det pratades bebisar osv... 🤭


Jag är inne i en period nu då jag blandas mellan hopp å förtvivlan. 😕😔 Det är så ibland som 

O f r i v i l l i g t    B a r n l ö s. Smaka på ordet! 😕 Det är hjärtekrossande... 😔


Ena delen av mig vill bara lägga mig ned på marken och gråta ihjäl mig över allt det här... Mycket känns så äckligt orättvist emellanåt!! 😕  


Samtidigt är jag sååå tacksam å lycklig över att vi nu är klara i Falun, Uppsala har hört av sig å vi ska bli ditskickade istället... 😃❤️ De är duktiga i Falun men Universitetssjukhuset känns så klart som de allra, allra bästa😃


Ni ser ju... ett virr varr av känslor. 😕 

Tjejveckan spär så klart på allt det här MEN jag tror även att det faktiskt är så att djupt där inom mig behöver allt bara få komma ut...😕


Alla ivf-vändor som sett så bra ut men sen gått åt skogen, komplikationer, stryk på kroppen, en ständig bergochdalbana av känslor behöver liksom rensas ut. 

Å jag tror att jag håller på med det nu... 

Jag ältar, bearbetar å gråter rätt mycket nu. 🤔


Men det kanske är okej? 

Det kanske KAN få vara så? 

För det gör så förbannat jävla ont emellanåt! Så jävla, jävla ont!! 😔  


MEN hade jag ändå inte trott på att VI en dag lyckats så hade jag aldrig låtit oss fortsätta. 😃🙏


Å jag är ju faktiskt INTE ensam... Trots att jag känner mig ensam ibland så gör jag ju faktiskt hela denna resa tillsammans med älskling.❤️


Vi har ju samma fight, samma mål - att lyckas med ett syskon åt våran skrutta. 😃❤️


Här om dagen såg vi på "Renés brygga". Där pratade Mark Levengod (stavning??) om att man faktiskt inte bara är förälder för att man råkar ha samma gener... 🙂 Han gör ingen skillnad på sina barn som har olika pappor. Han ser sig lika mycket som pappa till båda! Lika bra och dålig förälder till båda😃 


Så sa han "Jag tittar inte på ena barnet å säger att denne ärvde mina gener, så pass att vi har lika typ fot eller något... å att jag och det barn, som min make Jonas är biologisk pappa, åt inte har samma gener och olika fötter." 😃 DET träffade mig rakt i hjärtat. 😃🙏


Jag ÄR ju förälder redan!! 😃🙏

Inte biologisk... Men jag ÄR en Backby-Mamma (som min svärmor sa) och jag tror & hoppas att jag är precis lika viktig som förälder för lillan - som hennes biologiska föräldrar är. 


Varje kväll, vid läggning, berättar jag för lillan hur mycket jag älskar henne. Hur mycket VI älskar henne. 😃💕

Jag slösar med kärlek till mina viktigaste - Min Man å Lillan. 

Låter klyschigt MEN 

"Störst av allt ÄR kärleken" 😃🙏💕


Nu ska jag gosa på min man en stund sen hoppa in i duschen. 😃


Eftermiddagen å Kvällen spenderas på jobbet... Känns så jäkla trist!!! Men men... 😕


Nu ska jag vara i NUET, inte mentalt 4 timmar framåt när det är jobbdags! 😃  



Ha en Fin lördag kompisar!! 😃



(null)


Kommentera

Publiceras ej