Hej Tisdag!! 😃


Har ganska nyss kommit hem, inmundigat mellis å druckit eftermiddags-kaffet 😃😃


Dagen har gått snabbt idag!! Varit att göra på jobbet & jag ger mig en klapp på axeln för ett bra jobb idag 😃


Jag är inte riktigt på banan än... Huvudvärk utan dess like på eftermiddagarna, känner mig trött å lite hängig än. 😕


Vill ju vara pigg å rask!!! Det här är inte likt mig minsann!!! 🤔


Kanske är för att jag har mycket jag funderar på... NÄR ska vi till Uppsala? HUR blir det med mitt knä? BLIR det en ny operation som man tror? NÄR blir den? HUR länge blir sjukskrivningen då? HUR mycket missar jag på jobbet? HUR mycket måste jag lägga över på älskling å krångla med dagis?? 

HUR kommer Lillis må efter sin operation? 

Ja ni förstår... Allt på en gång å återigen; Ingen kontroll... 

Det ger mig hjärnblödning!!! 😬🤯😫

MEN man lär väl tillåta sig att inte vara på topp jämt å tycka att det är okej med en trött å hängig period ibland. Många tankar å mycket energi som går åt till det...  🙂 


Ja ja... Det blir bra det med 😃


Imorgon är jag "blåad" och det innebär att jag har avsatt tid för att hålla på med lite övrigt på jobbet... 😃


Jag å en kollega är ansvariga för "kommunikation" å ska ner på habiliteringen för att välja ut bra bilder osv. För att underlätta för kommunikationen med patienter som kanske hör dåligt, har en utvecklingsstörning eller är utländska och har svårt med svenska 😃 kul att få vara en del av den utvecklingen!! 😃👌


Ska snart ta en dusch, på med lite bra musik och sno ihop Enchiladas till kvällsmat 😃 Mums sa räven!!!😃👏


Jag älskar när jag får tända massa ljus å göra det mysigt i vårt hem, får poppa bra musik å laga mat 😃 Då trivs jag minsann!! 


Lääääängtar tills soffmys med min älskade kärlek också!! 😃❤️


Å herregud vad jag förbereder mig för ett stressigt mars...


 Börjar känna mer å mer att det bara blir mer saker inplanerade där å att det blir skönt att sen kunna säga "NU har vi klarat av det!!! 😃😃 Å NU ser vi fram emot Sälen å partyhelg med vänner där!" 😃 

Skönt att ha något inplanerat så där minsann!! 😃👏


Nu ska jag pyssla lite här hemma 😃


Godkväll gott folk! 😃

Kommentera

Publiceras ej