Hej bloggisen!


Nu är vi där igen...😕


Länge sen jag uppdaterade å jag har jobbat som under pistolhot vissa dagar... 😒


Skulle vilja titulera mig som lite slut i rutan faktiskt... 🙂


Osminkad, nyduschad, har stulit en tisha av älskling å ser bara fram emot massa soffhäng å senaste Beckfilmen nu ikväll 😃❤️


Sova tidigt å starta en ny vecka med mer jobb imorgon. 😃💪


Vab & hjälpmedelscentralen på tisdag å sen ÄNTLIGEN ledig en dag på onsdag! 🙏 Hallelujah!!!😃 Känns då verkligen som att man gör rätt för sig!! Å trots väldig trötthet å lite mycket gnäll från min sida ibland så Är jag ju faktiskt tacksam å glad åt mitt jobb!! 😃🙏


I fredags åt jag middag med mina favorit tjejer från jobbet å det var härligt att få prata, skratta å äta gott - utanför 

jobbets väggar så där 😃😃  (null)


(null)


(null)



Å igår körde jag jobb sen åt vi middag hos Fie & Fredde☝️😃💕 Älgskavsgryta som var himmelsk!!!!😃😃

Älskling å barnen är verkligen riktiga kompisar 😃👌💕

(null)



Blir ett kort inlägg nu... 


För nu ska jag göra iordning maten som ska gosa i ugnen, sen blir det film å frukt, i soffan 😃😃


Å vet ni vad?? Jag håller mig nu sockerfri - med en vilja av stål!! 😃😃💪

Kommentera

Publiceras ej