Höj i Köja!! 


Idag befinner jag mig på jobbet, som vanligt 😃 


Är glad över mitt jobb å har ju varit här i snart 9 år!! 😃✌️

Trivs riktigt bra med fantastiska kollegor och lite mer fördjupning och ansvarsområden... Kommer få ett till nu här framöver och det känns spännande 😃😃

Behöver lite utmaning, i lagom dos 😃


Men denna vecka är lite hysterisk å jag har som mål att komma ihåg att INTE stressa... 😕 Känner mig lite jagad å behöver räcka till överallt liksom...😳😕😔


Är jobb på mitt jobb, på medicinmottagningen, habiliteringsbesök, utvecklingssamtal och endast en ledig dag denna vecka. 

Jag ÄR lättpåverkad av stress när jag har PMS & där är vi nu... 😋


Nu jobbar jag så jag är ledig bara på torsdag. Sen helgjobb å så är det jobb ända fram tills onsdag nästa vecka... Det är fanimej lite mastigt måste jag säga!! 😕😕 


Men med positivt tänkande, ett mål - INTE STRESSA - och lite träning hemma i köket varvat med hundpromenad, så ska jag ro allt detta i land, med humör å allt. Å så massa kvällsgos i soffan med Min Älskade, största Trygghet lugnar mig definitivt😘  😃


Har även målet att INTE komma hem å vara helt färdig när jag väl får vara med Mina Älsklingar 😃❤️


Är trött å så också för att jag har dåliga blodvärden nu igen... Mår liksom konstant lite illa, har huvudvärk å är matt å trött i kroppen... Men nu börjar jag med järntabletter idag å då vänder det snart 😃💪👌

Är ju skönt att veta att det finns en orsak till mitt konstiga mående å att det går lätt att lösa 😃😃


Just nu är jag jäkligt inne på allt som har med att "må bra" att göra 😃


Mat, träning, bra val, bra tankar å så vidare 😃


För en gång skull känns det som att jag lyckats stampa rakt fram på helt rätt väg!!! 😃💪


Är väldigt intresserad av kost... Googlar, instagramar och läser bloggar om kost och motion & hittar recept 😃


Har haft kontakt med en kostrådgivare nu å... Men de mängder jag måste få i mig per portion för att inte ligga på ett alldeles för lågt kaloriintag per dag är mer än jag kommer klara av 😕 är inte byggd så ju 😕😕

Så det gick i stöpet... 😕🙁


Får försöka hitta egna knep nu och plugga på det här med mat, helt enkelt 😃💪


Som det är nu ligger jag sååå lågt i dagligt intag att jag bryter ned kroppen & det vill jag ändra på... 


Är nu mer galen i Min frögröt å kvarg och skulle kunna leva på det om jag fick!  Står mig bra på det å mitt blodsocker håller sig i balans hela jobbdagarna. 😃 första gången sen innan min operation som var för 3 år sen... 😳😝


Nu ska jag jobba! 


Ha en bra måndag 😃💪✨



(null)


Kommentera

Publiceras ej