Hej Folks!! 🌸


1 juli är här & nu är det dags för ett inlägg minsann!!! 😃👌


Igår hade vi våra grannar, från Stockholm här på vinkväll... 


Det var verkligen så oerhört trevligt & vi diskuterade rätt djupa grejer... Vi vred och vände på väldigt väldigt mycket & sånt som vi diskuterade sitter kvar i mitt huvud även idag 😃


Det framkom tillslut att mannen i förhållandet faktiskt är utbildad livscoach! 😃 häftigt och intressant tyckte jag!! Därför han kunde ge mig svar på så mycket på något sätt...😃


Vi diskuterade bland annat hur påverkad man blir av andras energier... Ni vet: om en person som ler å är glad å peppande kommer in i ett rum, så smittar det 😃 Dock är det lika med en negativ människa... 😕

Kommer man in och börjar ha en negativ attityd så tar denne den positiva energin även från mig och jag blir negativ å grinig jag med... 😕  

Både Han & Hon kunde säga att de märker att jag är en väldig känslomänniska som lätt påverkas av andra & deras sinnesstämningar... 


Han kunde även plocka ut lite mina hinder å rädslor när jag pratar om framtid, umgänge, vänskap, jobb & så vidare... 🙂


Riktigt coolt att han liksom reagerade typ på hur jag pratade om sakerna jag ser som problem... Att jag då ökade farten på mitt tal... Jag ville liksom bara ut med det fort på nåt sätt 😃


Iallafall så pratade vi och vände & vred som sagt på sånt jag känner påverkar mig allt mer negativt och bromsar mig... Finns saker som börjar göra så jag blivit mer grinig, fått sämre tålamod & känner allt mer att jag bara skulle vilja säga saker rakt ut... Men istället stänger jag in det å blir grinig å bitchig i vissa situationer. 


Så här gav dom mig tips å trix på hur jag ska tänka för att skydda mig själv & komma framåt, få mer positiv energi igen å sånt 😃  


Dessa grannar har sommarstuga bredvid vårt hus å är här emellanåt & ju mer vi lär känna dessa människor, som är runt 60 Barre, blir jag allt mer intresserad av att höra mer om dom å lära känna dom ännu bättre liksom 😃 


Fick en riktigt rejäl dos med positiv energi av dom under kvällen, var skönt att få prata riktigt djupt & känna att de förstod och kunde peppa å bena ut diverse 😃👌


Ja ja... Har med andra ord börjat en egen liten inre resa för att forma mitt liv som jag faktiskt vill ha det 😃🙏



Idag har jag å mina älsklingar bara varit hemma från lunch å framåt. Gosat massor, lekt å solat i trädgården, gjort gott och nyttigt mellis & bara tagit vara på dagen - bara vi 3.

Älskade lilla familj 😃❤️


Älskar återigen ihjäl mig i min Andreas å vår Cornelia😃❤️


Så... nu punktar vi här! Ska göra Lillis redo för kvällen & maken är på söndagsmiddag hos bästa svärföräldrarna 😃


Ha en Fin vecka gott folk!! 😃 Det ska fanimej jag ha!!! Med massa positivitet och bra humör 😃🌸



(null)

1 kommentarer

Louise Hedblom

05 Jul 2018 20:02

Vad roligt att du uppdaterar igen! Jag började undra vart du hade tagit vägen ^_^ ♥

Kommentera

Publiceras ej