Hej mitten av Maj! 😃🌸


Helt sjukt hur fort det går egentligen!! 😳😃


Är en vecka sen jag uppdaterade nu... inte haft riktig lust till det... 😕


Har inte börjat jobba ÄN... 

Började svullna i ena bröstet, upp mot nyckelbenet och in i armhålan... Bröstet blev mer å mer fyrkantigt och värkte som bara den 😕  

Så doktorn sjukskrev mig en vecka till & vila har gjort susen! 

De trodde på en liten blödning som kroppen kanske kunde ta hand om själv, annars skulle vi höras och ses denna vecka...

Idag är det dock väldigt mycket bättre och kroppen verkar sköta det själv!! 😃👏

Dock har jag inte fått anstränga mig, lyfta tungt eller liknande... Så jag känner mig till sån onytta 😕   MEN har man lagt ut så mycket pengar på något sånt här måste man lyssna på alla restriktioner - annars har ju dessa pengar verkligen slängts i sjön & viktigast av allt så äventyrar jag kroppen och mitt mående... Så jag HAR lyssnat 😃



Åh vad jag ser fram emot att få prova nya fina bh-ar, se mitt slutresultat och få köpa ny fin bikini - som jag faktiskt kan bära upp 😃🙏




Nu ligger jag i soffan, dricker iskaffe och äter min frögröt 😃 spanar på lite sommarkläder åt Lillan och blir så glad av tanken på att sommaren ligger framför oss😃🙏


Jag å älskling har även stampat in på år nummer 4 tillsammans nu... 😃 Häftigt å alldeles underbart!! Å herregud vad jag älskar den människan!!❤️


Har inte så mycket annat jag kan eller vill dela med mig av idag... Men jag har fått ett viktigt brev som gjort mig så glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen 😃 Ett viktigt brev som gjort mig lugn & gjort att det är såååå mycket lättare att andas igen! 😃🙏



Nu ska jag snart göra mig iordning för dagen 😃


Ha en fin dag gott folk!! 😃🌸


(null)


Kommentera

Publiceras ej